Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو گفت: امیدوارم بتوانم در کنار دومین مدال آسیایی‌ام در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، رکوردشکنی هم داشته باشم.

روح‌الله رستمی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط آمادگی خودش، اظهار داشت: پس از مصدومیتی که در مسابقات جهانی گرجستان با آن مواجه شدم، مدتی دور از میادین بودم و حتی منجر به این شد تا نتوانم در مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور حضور پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون هم مصدومیتم به صورت کامل رفع نشده است، اما بازهم در کنار تمرینات سبک در تیم ملی، به دنبال درمان و بهبود دستم هم هستم تا خیلی زود دوباره تمرینات سنگین خودم را از سر بگیرم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسابقاتی که پیش‌روی من قرار دارد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است و به دنبال کسب مدال طلا در این رقابت‌ها هستم. در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز حضور داشتم و توانستم مدال طلا را به دست بیاورم. امیدوارم بتوانم در کنار دومین مدال آسیایی خودم رکوردشکنی هم کنم. خوشبختانه ترکیب خوبی داریم که ان‌شاءالله در هانگژو بتوانیم بهترین مدال‌ها را برای کاروان ایران به ارمغان بیاوریم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو با اشاره به اینکه تصمیم دارد با فروش انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری موجب آزادی چند زندانی از بند شود، اینطور پاسخ داد: من پیش از این هم مدال‌هایی را در راه خیر به مزایده گذاشته بودم‏ و این بار هم تصمیم گرفتم دوباره در امر خیر پیشقدم شوم تا بتوانم موجبات آزادی کسانی را که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌برند را فراهم کنم تا دوباره به آغوش گرم خانواده برگردند. امیدوارم در این ماه عزیز خداوند من را یاری کند تا بیشتر از این بتوانم در امر خیر پیشقدم باشم. لذتی که در راه خیر و کمک به دیگران وجود دارد واقعاً وصف ناپذیر است و با هیچ چیزی نمی‌توان آن را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: رستمی: از المپیکی‌ها تقدیر شد، از پارالمپیکی‌ها نه/ مسئولان تهران ما را نادیده می‌گیرند 

انتهای پیام/

برچسب ها: پاراوزنه برداری روح الله رستمی پاراآسیایی هانگژو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاراوزنه برداری روح الله رستمی پاراآسیایی هانگژو بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره رم، پیشرفت دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی این تیم را ارزیابی کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست نزدیک و هم تیمی سابق خود صحبت کرد. ده‌روسی از زمستان گذشته به عنوان جانشین ژوزه مورینیو انتخاب شده و رم با حضور این مربی جوان نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

ده‌روسی رم را به رده پنجم جدول رده بندی سری A رسانده و آن‌ها با حذف میلان از لیگ اروپا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند تا با بایرلورکوزن مصاف بدهند.

اگر آن‌ها بازی امشب مقابل ناپولی را با با نتیجه موفقیت آمیزی به پایان برسانند با روحیه بالا به سراغ بازی روز پنج شنبه در خانه لورکوزن خواهند رفت که به تازگی قهرمان بوندس‌لیگا شده و طی 46 بازی قبلی شکست نخورده است.

توتی درمورد ده روسی گفت:"امیدوارم دانیله برای مدت طولانی در رم بماند. اول به این دلیل که او لیاقتش را دارد و دوم به این دلیل که او خوب کار خواهد کرد."

آینده رم؟

من همراه او آینده خوبی برای باشگاه متصور هستم، امیدوارم رم به مسابقات مهم مانند لیگ قهرمانان اروپا بازگردد چون شهر و هواداران شایسته آن هستند. دانیله مربی بزرگی است.

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند