Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@05:09:09 GMT

مجرم سابقه‌دار مقابل چشمان پلیس، به شقیقه خود شلیک کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۱۱۲۰

مجرم سابقه‌دار مقابل چشمان پلیس، به شقیقه خود شلیک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

باتوجه به اینکه آن محدوده، پاتوق تعدادی از موادفروشان بود، با این احتمال که مرد جوان نیز در رابطه با خرید و فروش مواد در آنجا تردد دارد، به او دستور ایست دادند.اما مرد جوان با دیدن مأموران چند قدمی عقب رفت و آنها را تهدید کرد که اگر یک قدم دیگر جلوتر بیایند خودش را می‌کشد.

سه مأمور پلیس که تهدیدهای مرد جوان را جدی نگرفته و تصور می‌کردند وی به‌دنبال ترفندی برای فرار است به سمت او رفتند تا دستگیرش کنند اما ناگهان مرد جوان در حالی که فقط چند قدم با مأموران فاصله داشت یک قبضه اسلحه کلت کمری از جیبش بیرون آورد و قبل از اینکه مأموران واکنشی نشان دهند اسلحه را روی شقیقه‌اش گذاشت و شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مرگ مرد جوان، موضوع به بازپرس محمد حسن زارعی اعلام و تحقیقات آغاز شد. در بازرسی از جیب‌های وی، مدارک شناسایی او به‌دست آمد و در استعلام هویت او مشخص شد که مرد ۳۰ ساله دوسابقه رابطه نامشروع و شرب خمر در پرونده خود دارد. روی بازوی او نیز جمله‌ای با این مضمون خالکوبی شده بود:
«قبل از رسوایی، خودت را خلاص کن»

در آزمایشات صورت گرفته از سوی کارشناس اسلحه، خودکشی او تأیید شد.

به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه او از این مرگ خودخواسته ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودکشی مجرم سابقه دار مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره  در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر  با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوانی 28 ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد برای تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان وجوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد