Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@05:30:09 GMT

اعتبارات مورد نیاز بیمارستان فردیس تامین شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۲۴۴۹

اعتبارات مورد نیاز بیمارستان فردیس تامین شد

خداداد کاشفی، فرماندار فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص برکات سفرریاست جمهوری برای شهرستان فردیس، گفت: سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان برکات خوبی داشت. وزیر بهداشت و درمان به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان فردیس حضور یافت و از نزدیک با مشکلات و عقب ماندگی‌های این شهرستان آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان قرار شد تخصیص اعتبار برای بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهدای فردیس در اولویت قرار گیرد و در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح بیمارستان باشیم. در حوزه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی، فرهنگی و غیره نیز مصوبات متعددی داشتیم که در حال پیگیری است. بیش از ۶۰ درخواست در حوزه مختلف از وزیر انجام شده و پیگیری می‌شود.

فرماندار فردیس گفت: بنا بر قول وزیر بهداشت با توجه به شرایط خاص فردیس، قرار شد مجددا نماینده ویژه ای از سوی رئیس جمهور مشکلات فردیس را پیگیری کند که در صورت تحقق این امر، می‌توانیم بسیاری از مشکلات شهرستان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه زمان مشخصی برای تحقق درخواستها مشخص نیست، گفت: با توجه به نیاز شهرستان فردیس که حتی یک تخت بیمارستانی ندارد، موضوع بیمارستان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان مشخص است که در حال حاضر فعالیت پیمانکار بیشتر شده و در حال کار است.

کاشفی تصریح کرد: قرار شده بیمارستان فردیس در کوتاهترین بازه زمانی در چند ماه آینده به نتیجه برسد و وزیر بهداشت برای تجهیز بیمارستان نیز قول مساعد دادند. در حال حاضر اعتبارات ساخت و تجهیز بیمارستان تامین شده و تا چند ماه آینده مردم شهرستان فردیس می‌توانند از خدمات بیمارستان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ریاست جمهوری البرز کرج خبرگزاری فارس فارس نیوز بیمارستان دولتی فردیس سرانه درمانی بودجه اعتبار شهرستان فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد