Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن سخنانی را در خصوص سفر قریب الوقوع «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور این کشور به صنعاء، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در این سخنان اظهار داشت: علیرغم اینکه سازمان ملل متحد حاضر به محقق ساختن مطالبات انصارالله نیست اما گروندبرگ اصرار دارد سفر به صنعاء انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسأله برای ما تعجب آور است.

وی ضمن انتقاد از سازمان ملل متحد، افزود: هیچیک از مطالباتی که ما پیشتر از سازمان ملل برای کاهش درد و رنج مردم یمن داشتیم، محقق نشده است. سوال ما این است که کدامیک از مطالبات مطرح شده برآورده شده اند؟

این انتقادات از سازمان ملل در رسیدگی به مطالبات جنبش انصارالله یمن، در حالی مطرح می‌شود که «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن، امروز دوشنبه در اولین سفر خود از زمان تصدی این مسئولیت، وارد صنعاء شد.

پیشتر رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از دیدار و گفتگوی خود با نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن خبر داد. «محمد عبدالسلام» گفت که در مسقط پایتخت عمان با «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن دیدار و رایزنی کرده است.

وی تصریح کرد: عصر یکشنبه در پایتخت عمان با نماینده سازمان ملل و تیمش پیرامون روند آتش بس انسانی در یمن گفتگو کردیم. عبدالسلام همچنین از بررسی ضرورت تسریع در برقراری پروازها از فرودگاه صنعا و سهولت ورود کشتی‌ها به یمن بدون پیچیدگی و موانع در دیدار با نماینده سازمان ملل در امور یمن خبر داد.

کد خبر 5464382 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی محمد علی الحوثی هانس گروندبرگ اوکراین روسیه فلسطین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق پاکستان لبنان عربستان سعودی عمران خان سوریه ویژه سازمان ملل در امور سازمان ملل در امور یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه

به رسم هر جمعه میدان السبعین در پایتخت یمن بار دیگر شاهد سیل جمعیت در حمایت از مردم غزه است.

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه