Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر سعید اختر رئیس سازمان نقشه‌برداری پاکستان از دستاوردها و توانمندی‌های سازمان جغرافیایی وزارت دفاع با هدف توسعه همکاری‌ها بازدید کرد.

امیر مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع، پس از بازدید گروه پاکستانی در دیدار با سرلشکر اختر اظهار داشت: سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و سازمان نقشه‌برداری پاکستان می‌توانند در حوزه‌های مختلف علوم ژئوماتیک همکاری مشترک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نقشه برداری پاکستان نیز در این دیدار گفت: سازمان نقشه‌برداری پاکستان در تابعیت وزارت دفاع و تنها سازمان حاکمیتی مرجع و مسئول تولید نقشه در مقیاس‌های مختلف و متولی فرآیندها و فعالیت‌های علوم ژئوماتیک پاکستان است و سازمان جغرافیایی ایران با پتانسیل‌ها و ظرفیت تخصصی موجود می‌تواند همکاری‌های فنی، علمی و پژوهشی موثری با کشور پاکستان در حوزه‌های مختلف علوم ژئوماتیک داشته باشد.

این بازدید و دیدار دوجانبه به‌منظور بررسی راه‌کارها و ارائه برنامه زمانی تولید نقشه‌های بزرگ مقیاس برگزار شد.

کد خبر 5464549 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح وزارت دفاع پاکستان مجلس شورای اسلامی شهید صیاد شیرازی هیئت دولت مجلس ایالات متحده امریکا ایران مقام معظم رهبری ماه مبارك رمضان علی بهادری جهرمی شورای نگهبان جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران دیوان عدالت اداری حسین امیرعبداللهیان سازمان جغرافیایی رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عبداللهیان با اشاره به ابلاغ سلام‌های دکتر رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی، برگزاری و مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و مردم گامبیا تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیداری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به‌خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت‌های گسترده ایران در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تاکید کرد ما ایرانیان را به شجاعت شأن می‌شناسیم.

تانگارا ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تاکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

گامبیا میزبان پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی، در منطقه غرب آفریقا واقع شده است. این کشور قرن‌ها مستعمره بریتانیا بود و در فوریه ۱۹۶۵ به استقلال رسید. گامبیا در پانزدهمین اجلاس، ریاست نشست را به مدت سه سال از عربستان سعودی تحویل خواهد گرفت.

سازمان همکاری اسلامی در ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۹ در رباط پایتخت مغرب تأسیس شد. دبیرخانه مرکزی آن در جده و دبیر کل آن حسن ابراهیم طه دیپلمات اهل کشور چاد است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت، با وزرای خارجه مصر، اندونزی، عربستان سعودی، ترکیه، بنگلادش، سودان، مالی و همچنین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در خصوص جزئیات سفر خود به گامبیا و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نوشت: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096743

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد