Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت شهادت شهید اصلانی و شهید دارایی از طلاب مشهد مقدس ۱۲ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این محافل در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان کرمانشاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح استانی و همراه با سخنرانی به یاد شهید اصلانی و شهید دارایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5464604

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محفل انس با قرآن اوقاف و امور خیریه کرمانشاه طلاب جهادی آستان قدس رضوی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی آمار کرونا مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به برگزاری این آزمون در دو حوزه سنندج و بانه اشاره کرد و گفت:در این آزمون قرآنی در مجموع ۲۰۰ نفر از حافظان قرآن شرکت کرده اند که ۱۱۶ نفر از این تعداد زن و ۸۴ نفر مرد بودند.
حجت الاسلام رازیانی افزود: این آزمون در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.
وی افزود:نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان