Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایستگاه‌های پرتودهی اتمی برای افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی در مناطق مختلف کشور ایجاد می‌شود. محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: برای افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی از روش پرتودهی اتمی استفاده می‌شود که علاوه بر اینکه ضرری برای سلامت مصرف کنندگان ندارد باعث افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی برای بازاررسانی خارجی و داخلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پرتودهی میوه‌ها برای افزایش ماندگاری در سال جاری عملیاتی می‌شود و ایستگاه‌های پرتودهی در نقاط مختلف کشور نیز ایجاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: این اقدام انقلابی عامل کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در سال جاری خواهد بود و سازمان انرژی اتمی ما را در این ارتباط یاری می‌رساند.

وی تصریح کرد: روش‌های سنتی برای افزایش ماندگاری میوه مانند واکس میوه در کشور‌هایی مانند روسیه مورد تایید نیست که با این اقدام می‌توان بدون مشکل به کشور‌های مختلف صادر کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محمد قربانی وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی سلامت مصرف کنندگان افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی برای افزایش ماندگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد