Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر محمد پهلوان روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد افزود: نقش رسانه در پیشگیری و کنترل بیماریها، بویژه پاندمی کرونا با هدف آگاه سازی مردم و اقشار مختلف جامعه  از اهمیت بسزایی برخوردار است.  

وی بیان کرد: اخبار ایرنا در حوزه های مختلف خبری موثق، به موقع  و از صحت و دقت لازم برخوردار است، به همین‌ دلیل این ظرفیت وجود دارد که توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طریق خبرگزاری جمهوری اسلامی با سابقه دیرینه در حوزه اطلاع رسانی، انعکاس داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی  نیز در این دیدار با تشریح فعالیت ایرنا در حوزه اطلاع رسانی، گفت: پوشش اخبار و رویدادهای ایرنا در حوزه سلامت به ویژه در دوران کرونا از اهمیت ویژه‌ای در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری برخوردار بوده است.

حسینعلی راشکی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی آمادگی لازم برای تهیه و تولید گزارش هایی در خصوص مشکلات و چالشهای حوزه سلامت با نگاه سازنده را دارد و در این راستا نیاز تعاملات بیشتر هستیم.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، اکنون  ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا مشهد خبرنگار خبرگزاری ایرنا اختصاصی ایرنا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر تصویری ایرنا خبرنگار ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا مشهد خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا مشهد خبرنگار خبرگزاری ایرنا اختصاصی ایرنا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبرنگار ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی