Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نائین در مجلس گفت: نمایندگان با امضای بیانه‌ای از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضوری شدن آموزش در کشور تقدیر و تشکر کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، الهام آزاد نماینده مردم نائیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف در کشور تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این بیانیه تاکنون به امضای حدود 100 نفر از نمایندگان رسیده است.

متن کامل بیانیه نمایندگان در تقدیر از حضوری شدن آموزش در کشور به شرح زیر است:

تقدیر و تشکر از حضوری شدن آموزش

از تصمیم درست و منطقی و سازنده ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص حضوری شدن فرایند آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی عمومی و دانشگاهی تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امروزه معایب آموزش‌های غیرحضوری صرف و طولانی مدت بر همگان آشکار است. کمتر کسی است که از آسیب‌های جدی واردشده بر جریان آموزش و پرورش به خاطر طولانی شدن آموزش غیرحضوری صرف اطلاعی نداشته باشد. معایب و مضار آموزش مجازی صرف می‌طلبد که اجازه طولانی‌تر شدن این شیوع آموزش داده نشود.

از طرف دیگر اکنون که با تلاش‌های مجدانه دولت خدمتگزار از شدت و سرعت و دامنه همه‌گیری بیماری کرونا کاسته شده است و با اقدامات قابل ستایش دولت در واکسیناسیون تقریبا تمام شمول و همگانی مردم نگرانی از سرایت بیماری کرونا کاسته شده است و با اقدامات قابل ستایش دولت در واکسیناسیون تقریبا تمام شمول و همگانی مردم نگرانی از سرایت بیماری کرونا بسیار کمتر شده است و در شرایطی که تمام مجامع عمومی نیز به شرایط عادی برگشته است، لازم بود فرایند آموزش نیز سریعتر به شرایط عادی خود برگردد و بیش از این به مهمترین رکن دوام و بقا (آموزش جامع و مؤثر) آسیب نرسد؛ لذا ضمن تشکر مجدد از تصمیم درست گرفته شده؛ درخواست داریم مسئولین محترم مربوطه با هوشیاری و درایت کامل برخی مشکلات موجود در این مسیر را رفع نموده و بر اجرای پروتکل‌های مرتبط با سلامتی همه ارکان فرایند آموزش (معلمان و دانش‌آموزان، اساتید و دانشجویان) نظارت جدی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ستادملی مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مقابله حضوری شدن آموزش بیماری کرونا تقدیر و تشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش در این همایش گفت: امروز از ۲۶۶ معلم بازنشسته در ناحیه دو اراک تجلیل شد.
فتحی افزود: در این روز ۱۱ معلم نمونه شهرستانی، استانی و یک معلم نمونه کشوری نیز تقدیر شد.
او ادامه داد: همچنین از ۹ نفر از معلمانی که در رشته‌های قرآنی حائز رتبه شدند، قدردانی شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلمان و اهمیت و جایگاه آنان گفت: کلید اصلی کشور دست معلمان است و رسالت خطیر معلمان تربیت نسل آینده کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته