Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@07:12:18 GMT

قیمت بالش استاندارد و مناسب چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۵۹۴

قیمت بالش استاندارد و مناسب چقدر است؟

کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند کالای خواب نباید خیلی نرم و یا خیلی سفت باشد. نرمی بیش از اندازه سبب می شود که دیگر بالش به عنوان تکیه گاه برای عضلات و مفاصل گردن عمل نکند و سفتی آن باعث می شود تا تنش های عضلانی تخلیه نشوند. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


قیمت بالش یکی از سوالاتی است که افرادی که می خواهند برای خرید کالای خواب از جمله بالش و تشک اقدام کنند در مورد آن سوال می پرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است بدانید قیمت بالش و تشک به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما در همینجا به شما یادآوری می کنیم هر چقدر مبلغ بیشتری را برای خرید کالای خواب بپردازید، بر سلامتی خود برنامه ریزی می کنید و این موضوع می تواند نقش موثری در بهبود عملکرد فردی و اجتماعی شما در زمان خواب داشته باشد.

آیا بالش باید نرم باشد؟
یکی از سوالاتی که در زمان خرید این محصول پرسیده می شود و می تواند بر قیمت بالش اثر بگذارد میزان نرمی و سفتی بالش و یا تشک است. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند کالای خواب نباید خیلی نرم و یا خیلی سفت باشد. نرمی بیش از اندازه سبب می شود که دیگر بالش به عنوان تکیه گاه برای عضلات و مفاصل گردن عمل نکند و سفتی آن باعث می شود تا تنش های عضلانی تخلیه نشوند. بالش استاندارد باید به اندازه کافی نرم و به اندازه کافی سفت باشد تا بتواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان آورد.

آیا بالش از بروز سرگیجه جلوگیری می کند؟
اگر ارتفاع بالش مناسب باشد می تواند از بروز سرگیجه های شدید پیشگیری کند. به ویژه کسانی که از سردردهای میگرنی رنج می برند باید به این موضوع توجه داشته باشند. بالش استاندارد تکیه گاه مناسبی را برای سر به وجود می آورد و بدن در حال خواب در حالت ریلکسیشن قرار می گیرد. در نتیجه، دیگر به مهره ها گردن فشار نمی آید و سرگیجه های مزمن از بین می روند. به همین دلیل، در زمان استعلام قیمت بالش به این موضوع توجه داشته باشید که بالش مطابق با اصول استاندارد تولید شده باشد.

آیا بالش بر خر و پف اثر می گذارد؟
خر و پف یکی از مشکلاتی است که معمولا زمانی که بالش مناسب در زیر سر فرد وجود ندارد به وجود می آید. همچنین، تشک نیز باید استاندارد باشد تا بدن را در حالت تعادل قرار دهد و اجازه ندهد فرد دچار مشکلاتی نظیر خر و پف شود. کالای خواب استاندارد می تواند به افراد کمک کند خطر بروز خر و پف را به میزان زیادی کاهش دهند و بدن خود را ریلکس کنند. به همین دلیل در زمان استعلام قیمت بالش باید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از بروز خر و پف جلوگیری کنید و به حفظ سلامتی کمک نمایید.
 
آیا بالش و تشک برای بهبود دردهای مزمن مفید هستند؟
یکی از سوالات پر تکراری که در زمان خرید و استعلام قیمت بالش و کالای خواب پرسیده می شود در این زمینه است که آیا این محصولات برای کاهش دردهای مزمن مفید هستند. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. زیرا کالای خواب مناسب تنش های عضلانی را کاهش می دهد و این موضوع می تواند برای حفظ آرامش در زمان خواب مفید باشد. به همین دلیل کسانی که می خواهند خواب راحتی را تجربه کنند باید محصولات با کیفیت را خریداری نمایند.

آیا بالش باید سبک باشد؟
هیچ کس دوست ندارد بالش سنگینی داشته باشد که جا به جایی آن دشوار باشد. بالش باید کم وزن باشد تا علاوه بر جا به جایی خواب راحتی را برای افراد به ارمغان بیاورد. این بالش باید از جنس مموری فوم و یا پر باشد. مموری فوم متریال سبکی است که به سرعت شکل بدن را به خود می گیرد و پس از آنکه فرد دیگه از بالش استفاده نمی کند به حالت اولیه خود باز می گردد. به همین دلیل، اگر در زمان خرید و استعلام قیمت بالش متوجه شدید که این محصول سنگین است، از خرید آن خودداری کنید.

آیا برای خرید بالش باید به برندهای معتبر اعتماد کنیم؟
توصیه تمامی کارشناسان این است که برای استعلام قیمت بالش و خرید کالای خواب باید به برندهای معتبر بازار مراجعه کنید. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید تمامی استانداردها در ساخت بالش رعایت شده اند و این موضوع تضمینی بر سلامتی شماست.
همچنین، اگر این محصولات استاندارد باشند، در زمان خرید به شما ضمانت نامه معتبر ارائه می شود. ضمانت نامه نشان دهنده اصالت کالاست و این چیزی است که تمامی افراد ( در صورتی که به وجود خود اهمیت بدهند) برایش ارزش قائل هستند.
 
قیمت بالش را از کجا بگیریم؟
تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد قیمت بالش در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید بالش استاندارد نباید خیلی نرم و یا سفت باشد. همچنین، وزن این بالش باید سبک باشد تا فرد بتواند آن را جا به جا نماید. کسانی که می خواهند برای خرید بالش اقدام کنند، باید به برندهای معتبر بازار مراجعه کنند و در زمان خرید ضمانت نامه معتبر دریافت کنند. در غیر اینصورت ممکن است کالای خواب بی کیفیتی را خریداری نمایند.اگر می خواهید برای استعلام قیمت بالش، کالای خواب و تشک اقدام کنید، می توانید به سایت فروشگاهی آکسون axonmattress.ir وارد شوید. این سایت محصولاتی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد و کارشناسانش به شما کمک می کنند با توجه به بودجه ای که دارید بهترین محصول را خریداری نمایید.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ همین دلیل زمان خرید کالای خواب برای خرید خر و پف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، طلا در آستانه سومین ماه پیاپی افزایش قیمت به خاطر خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا برای آن به عنوان یک پشتوانه ایمن قرار داشت. اما همه تمرکزها در حال حاضر به نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه معطوف شده که انتظار می‌رود سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را وضع کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 2331 دلار و 4 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.73 درصدی به 2340 دلار و 40 سنت رسیده است.
طلا در آستانه یک افزایش قیمت 5 درصدی طی یک ماه گذشته قرار دارد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/10

با توجه به نرخ بالای تورم در آمریکا، مقامات این کشور انتظار دارند کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در روز چهارشنبه سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را در پیش بگیرد و نرخ بهره را بین 5.25 تا 5.50 درصد نگه دارد.
تاجران انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را حداقل دو بار در تا پایان سال جاری میلادی پایین بیاورد. نرخ بالای بهره معمولاً به ضرر طلاست چون هزینه نگهداری این سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.
قیمت طلا بیش از 13 درصد از ابتدای سال جاری میلادی در بحبوحه خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیایی مخصوصاً چین و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی از اوکراین گرفته تا خاورمیانه افزایش یافته است.
ضعف دلار آمریکا طی روزهای اخیر هم از قیمت طلا حمایت کرده است. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 1.45 درصد کاهش به 27 دلار و 26 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.27 درصدی 949 دلار و 39 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/56

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟