Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@10:15:10 GMT

بهسازي آب‌نماهاي محلات منطقه 17

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۹۶۲

خبرگزاری آریا-معاونت خدمات شهری منطقه 17 گفت: اداره فضای سبز پیرو عقد قراردادهای عملیات نصب و تجهیز مکانیکی، اقدام به رسیدگی و رفع نواقص آبنماهای سطح منطقه کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اشاره به بهسازی آب نماهای سطح منطقه، گفت:اداره فضای سبز پیرو عقد قراردادهای عملیات نصب و تجهیز مکانیکی اقدام به رسیدگی و رفع نواقص آبنماهای سطح منطقه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بهسازی، رفع عیوب و نواقص سیستم پمپ و آبرسانی ، رفع خاموشی، احیاء سازه های موجود از جمله اقداماتی است که به صورت ویژه در دستور کار این اداره برای آبنماها قرار گرفته است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 17 با اشاره به میدان هایی که قرار است آب نماهای آنها بهسازی شوند، تصریح کرد: آب نماهای میدان زکات، بوستان گل گندم، میدان ابوذر و محوطه منطقه در حال بازسازی و بهسازی هستند.
کوه نژاد با بیان اینکه این میدان ها همگی در ناحیه یک شهرداری منطقه 17 واقع هستند، اظهار کرد: اقداماتی از جمله ایزوگام، سرامیک کاری، لوله کشی، کارهای مکانیکی و برقی بر روی این آب نماها انجام می شود.
وی گفت: آب نماهای نواحی دیگر همگی فعال هستند، اما در ماه های آینده برای بهبود وضعیت آنها اقدام می شود. این عملیات در راستای  بهبود و روشن شدن آب نماها و ایجاد زیبایی بصری بیشتر و تلطیف هوا و افزایش روحیه شهروندان انجام می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 17 شهرداری منطقه آب نماهای منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، توماج وحیدافشار در دیدار با استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: امیدوارم مشکل جمعیتی و آماری شهر ارومیه در زمان مدیریت آقای استاندار حل شود.

وی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: امروز یکی از بزرگترین مشکلات شهر ارومیه در تلقی کردن شهر ارومیه به عنوان کلان‌شهر مشکل آماری و جمعیتی است که امیدوارم در جهت بهره‌مندی شهر ارومیه از امکانات و تسهیلات دولتی و اعتبارات ملی این مشکل حل شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

وحیدافشار در ادامه با بیان اینکه برای رهایی از مشکلات شهری نیاز به نگاه مثبت و ویژه مقام عالی استان است، تصریح کرد: قطعاً بدون همکاری و هم‌فکری و نیز همیاری دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان به توسعه و آبادانی شهر و رهایی از مناطق محروم فکر کرد.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه و حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از مدیریت شهری عنوان کرد: شورا در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های اصلی خود که خدمت به مردم و توسعه شهر ارومیه بوده و با تمام توان در کنار و هم‌پای دولت است و در جذب منابع ملی و توسعه مناطق محروم نگاه و دستورات مقام عالی استان می‌تواند قطعاً برای مدیریت شهری مؤثر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی شهر ارومیه موضوع ترافیک شهر ارومیه است و امید است با تمرکززدایی نهادها و ادارات داخل شهر ارومیه تعیین تکلیف و با دستورات شخص آقای استاندار این مشکل حل شود.

کد خبر 749061

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی