Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@18:10:14 GMT

توزیع ۷۴ هزار بسته کمک مومنانه به همت سپاه استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۶۸۹

توزیع ۷۴ هزار بسته کمک مومنانه به همت سپاه استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در سیزدهمین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه سپاه استان تهران، امروز ۷۴ هزار بسته مواد غذایی و معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر عصر امروز در سیزدهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهداء استان تهران که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با اتکاء به کمک‌های نوع‌دوستانه مردم خیر، تاکنون ۱۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی، خاطرنشان کرد: امروز و در سیزدهمین مرحله این رزمایش ۷۴ هزار بسته هر یک به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومانی در شهرستان‌های استان تهران بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‎شود.   فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان کرد: در سه ماهه پایانی سال گذشته در هر ماه ییش از یکصد هزار بسته و در مجموع در فصل زمستان ۱۴۰۰ بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.   سردار ذوالقدر شناسایی افراد جدیدی که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نبوده و یا تاکنون بسته کمک مومنانه دریافت نکرده‌اند را از اولویت‌ها در توزیع بسته‌های معیشتی در ۱۸ ناحیه ۱۴ شهرستان استان تهران برشمرد.   وی افزود: از افرادی که توان و تمکن مالی دارند درخواست می‌شود با مشارکت در این کار جهادی که سهمی در تامین مواد خوراکی و ارزاق، پوشاک و مسکن نیازمندان واقعی داشته و کمک‌های خود را برای این منظور در اختیار مجمع خیرین سپاه استان تهران در نواحی مقاومت قرار دهند.   فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به ساخت مسکن محرومان در مناطق روستایی در قالب تفاهم‌نامه‌ منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی، ادامه داد: امید است در سال جاری سپاه استان تهران سهم خود از مجموع احداث ۴ میلیون مسکن روستایی را به طور کامل اجرایی کند.   سردار ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود تفکر بسیج را الگوی تعالی و پیشرفت بسیاری از کشورها دانست و گفت: راه نجات بشر همکاری و همراهی همه مردم است، همانگونه که امام خمینی (ره) امورات را به مردم واگذار می‌کرد.   وی بیان کرد: باید امکان جذب همه اقشار مردم در بسیج فراهم و ظرفیتی ایجاد شود که افراد جامعه خود را به عطر بسیج آراسته کرده و نقششان را در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب ایفا کنند.   انتهای پیام/*  

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه استان تهران کمک مومنانه هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان به همت خیرین هلال‌احمر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران برگزار شد. 

مدیرعامل جمعیت‌ هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌ جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسئولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران مهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند. سپس برای کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند. 

موسسه خیریه‌ای در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران 297 انشعاب لوله آب را برای 6 روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

محمدعلی کاوسی در مراسم آغاز عملیات پرژه آبرسانی به 6 روستای درمیان اظهار داشت: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین در سال جاری محقق شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد. روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با اجرای 22 هزار و 500 متر شبکه توزیع و اجرای 297 انشعاب لوله آب، 297 خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران