Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:22:30 GMT

متا ابزارهای درآمدزایی در متاورس را آزمایش می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۷۴۵

متا ابزارهای درآمدزایی در متاورس را آزمایش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این ابزارها در ابتدا برای تعداد محدودی از خالقان محتوا فراهم می شود و آنها قادر خواهند بود محصول دیجیتالی خود را در فضای شبکه مجازی بفروشند. در این مرحله آزمایشی تنها کاربرانی که بالای ۱۸ سال دارند و ساکن آمریکا و کانادا هستند قادر به خرید کالاهای مذکور خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه فیس بوک در این باره آمده است: ما این برنامه را به طور آزمایشی همراه تعداد اندکی تولیدکنندگان محتوا شروع کردیم تا بازخورد آنها را دریافت کنیم. این نوع ابزارها در حقیقت گام هایی در جهت چشم انداز بلندمدت ما برای فعالیت در متاورس است. تولیدکنندگان محتوا می توانند با این شیوه کسب درآمد کنند و افراد نیز قادر به خرید کالا و سرویس های دیجیتال خواهند بود.

به گفته متا شرکت کنندگان در این برنامه باید از دستورالعملی که در بخش «سیاست محتوای ممنوع» مشخص شده، پیروی کنند. این شرکت بخشی از بازبینی محتوای این پلتفرم را نیز مانند فیس بوک و اینستاگرام به کاربران واگذار کرده است.

تولیدکنندگان محتوا می توانند محصولات و سرویس هایشان را بفروشند یا در ازای دریافت حق عضویت به فضای دیجیتال مخصوصی که ساخته اند، دسترسی فراهم کنند.

شرکت مادر فیس بوک سرمایه گذاری کلانی در فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کرده است. این امر نشان دهنده توجه خاص آن به متاورس یا ایده نوآورانه از شبکه ای از محیط های مجازی است که دستگاه های مختلف می توانند به آن دسترسی یابند.

کد خبر 5465172

منبع: مهر

کلیدواژه: متاورس واقعیت مجازی نوآوری فیس بوک اینترنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری فضایی حاکمیت سایبری حمله روسیه به اوکراین روسیه نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحقیقات علمی حکم انتصاب اوکراین شرکت های دانش بنیان تراشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد