Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:54:17 GMT

مشخصات جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۲۰۲

مشخصات جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی

فرارو- مشخصات کامل شیائومی ۱۲ لایت لو رفت. این در حالی است که سه مدل از این سری حدود یک ماه پیش عرضه شده بودند.

به گزارش فرارو، شرکت شیائومی تاکنون سه عضو از جدیدترین خانواده پرچمدار خود را منتشر کرده است. این مدل‌ها شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس نام دارند. با این حال، مطمئناً از این سری در آینده هم مدل‌های جدیدی خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله شایعات زیادی در مورد شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شده است.

گوشی شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد. این تاخیر به این دلیل اتفاق افتاده که شرکت شیائومی به دنبال عرضه این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس به جای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی 2K E5 AMOLED عرضه خواهد شد که از فناوری LTPO 2.0 استفاده می‌کند. این صفحه نمایش از رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود که دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. این باتری از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. پیش بینی می‌شود که این گوشی دارای بلندگو‌های استریو است و گواهی IP68 را کسب کرده که نشان می‌دهد این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.


مدل دیگری که احتمالا پیش از مدل اولترا رسمی می‌شود، شیائومی ۱۲ لایت است. همانطور که از نام آن پیداست، این گوشی جانشینی برای Mi 11 Lite 5G و Mi 11 Lite 5G NE سال گذشته خواهد بود. هر چند پیش بینی می‌شود که این گوشی در مقایسه با Mi 11 Lite 5G NE ارتقاء چندانی نخواهد داشت. رندر‌های فاش شده قبلی که در اینجا مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهد طراحی این مدل شبیه شیائومی ۱۲ است و صفحه نمایش خمیده را نشان می‌دهد. چنان که می‌دانید که مدل‌های ۲۰۲۱ صفحه نمایش خمیده نداشتند.

علاوه بر مطالب گفته شده، طبق اطلاعات جدید پنل ۶.۵۵ اینچی AMOLED FHD+ این دستگاه دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی است. این نرخ تازه‌سازی بیشتر از نرخ ۹۰ هرتزی Mi 11 Lite 5G NE است. باتری نیز قوی‌تر شده است و این دستگاه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی دارد که بزرگتر و سریعتر از باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی در مدل‌های سال گذشته است.

به جز تغییرات گفته شده گوشی شیائومی ۱۲ لایت اساساً یک Mi 11 Lite 5G NE است. این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون G778 و ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم دوربین سه‌گانه می‌باشد. سیستم دوربین این گوشی شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزش‌گیر اپتیکال تصویر)، لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. در نقطه مقابل، بسیار عجیب نظر می‌رسد که گفته شده دوربین پنل جلویی شیائومی ۱۲ لایت یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. چنان که به یاد دارید در مدل قبلی از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده بود.

حسگر اثرانگشت این بار زیر نمایشگر خواهد بود و برخلاف مدل‌های قبلی در کنار آن نصب نمی‌شود. این ویژگی بسته به سلیقه و نظر شما، ممکن است به‌عنوان یک ویژگی مثبت یا منفی به حساب بیاید. در نهایت باید اضافه کنیم، چنان که قابل پیش بینی بود، گوشی شیائومی ۱۲ لایت روی اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 راه اندازی می‌شود.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی شیائومی ۱۲ صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد. این کالاها در سامانه نمای پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی البرز برای شناسایی اموال مسروقه ارجاع شده است. مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال مکشوفه با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

کد خبر 6089960

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳