Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خداداد کاشفی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این رقم  ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بنای بیمارستان و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر صرف تجهیز آن می شود.

وی  بیان داشت : با تخصیص این اعتبار عملیات تکمیل و تجهیز تنها بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی شهرستان فردیس در اسرع وقت انجام می شود.

فرماندار فردیس اظهار داشت: این بیمارستان تا چند ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد و مردم این شهرستان می توانند از خدمات درمانی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات ساخت این بیمارستان در شهرستان  ۷۰۰ هزار نفری فردیس که از داشتن یک تخت بیمارستان دولتی محروم است، از حدود ۱۱ سال پیش شروع کلید خورد، اما  در گذر این سالها ،  به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و بروز برخی مشکلات فنی، این پروژه درمانی بارها متوقف شد.

مساحت زمین بیمارستان فردیس  از ۱۷ هزار متر مربع به ۲۷ هزار مترمربع افزایش یافته و زیربنای بیمارستان با مجموع طبقات آن به ۲۱ هزار متر مربع می‌رسد.

 این بیمارستان  شامل پنج طبقه در قالب سه بلوک و به صورت عمومی (جنرال) ساخته شده و اکنون حدود ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس جمهور ۱۸ فروردین ماه جاری به استان البرز سفر کرد؛  همچنین وزیر بهداشت همزمان با سفر رییس جمهور به استان البرز از بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی شهرستان فردیس بازدید به عمل آورد.

برچسب‌ها فردیس سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری نوزدهمین سفر استانی دولت؛ سفر یک روزه رییس جمهور به ایران کوچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فردیس سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد