Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در راستای تأمین بخشی از کمبود نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش، از ارسال بخشنامه‌ای به ادارات کل استان‌ها با موضوع جذب 3 هزار سرباز معلم در آموزش و پرورش خبر داد و اعلام کرد: ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط  از 21 فروردین ماه آغاز شده تا 24 فروردین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تکمیل ظرفیت اختصاص یافته به هر استان‌، زمان ثبت‌نام زودتر پایان می‌یابد.

بر این اساس؛ داوطلبین دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت دارا بودن برگه اعزام بدون مهر غیبت به تاریخ اول تیرماه 1401 می‌توانند تا سقف سهمیه هر استان ثبت‌نام کنند.

همچنین در صورت تقاضای بیش از سهمیه استان‌ها، بر حسب نیاز و فرم امتیاز بندی سهمیه تخصیصی تکمیل می‌شود. مدت زمان خدت سرباز معلمین 24 ماه است و متقاضیان می‌توانند با  به همراه داشتن مدارک شناسایی و تحصیلی و برگه اعزام به خدمت به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت و یا  ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها مراجعه کنند.

به‌کارگیری ثبت‌نام کنندگان نهایی پس از تکمیل دوره آموزش نظامی از اول تیر تا 15 مرداد  به مدت 45 روز و همچنین دوره مهارت آموزی بر حسب نیاز آموزش و پرورش استان از ابتدای مهرماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

منبع: الف

کلیدواژه: آموزش و پرورش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برنامه های هفته معلم را تشریح کرد.

نشست با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، حضور در مدارس و کودکستان ها و اهدا لوح تقدیر و تقدیم گل معلمان، برگزاری همایش همکاران جهادی و معاونان آموزشی سه مقطع به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش در یازدهم اردیبهشت از برنامه های این هفته است.

علاوه بر موارد گفته شده آیین زنگ سپاس معلم در روز ۱۱ اردیبهشت، پیاده روی بزرگ فرهنگیان در صبح پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، مراسم نمادین شهرستان شاهرود در ۱۸ اردیبهشت و برگزاری مسابقه پای درس استاد از کتاب تعلیم و تربیت در اسلام از آثار ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه های این هفته است. گزارش علی شهسوار را برای مهر مشاهده می کنید.

کد خبر 6092446

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • پول هست زمین نیست!
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد