Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@20:36:41 GMT

کار استقلال برای قهرمانی در لیگ هم آسان نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۸۷۰۱

کار استقلال برای قهرمانی در لیگ هم آسان نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی استقلال و نساجی گفت:« استقلال دو فصل پی درپی در جام حذفی ناکام بوده و این فصل باید جبران می‌کرد، اما متأسفانه نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند و در ضیافت پنالتی‌ها مغلوب حریف جان سخت خود شد.پنالتی‌ها البته همیشه در جام‌های حذفی قربانی‌های بزرگی می گیرند».

مرفاوی با اشاره به دو فینالی که از دست رفت، گفت: «ما دو فصل پی درپی در فینال جام حذفی شکست خوردیم؛ یک بار مقابل تراکتور که سرمربی‌اش آقای الهامی بود و یک بار هم مقابل فولاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ساکت مربی باهوشی است که توانست به خوبی استقلال را زمینگیر کند. او بازیکنان با تجربه ای هم در اختیار دارد». مرفاوی درپاسخ به این پرسش که آیا استقلال ظرفیت رسیدن به دو جام را داشت، گفت:« نه اینکه استقلالی باشم و بخواهم بی جهت از تیم تعریف کنم. 
واقعیت این است که استقلال الان بهترین تیم ایران است و شرایط خوبی دارد. استقلال درخط حمله تیم فعالی است و در خط دفاع سخت‌گیری خوبی دارد. دیدیم که با جدایی یزدانی و مرادمند مشکلی برای استقلال به وجود نیامد. اما حیف شد که جام حذفی پرید». مربی سابق استقلال درباره اینکه پیش‌تر از بازی کردن ژستد انتقاد کرده بود، گفت: «من از نحوه عملکرد این بازیکن انتقاد کردم و انتقادی به حضور این بازیکن درترکیب اصلی نداشتم. اعتقاد دارم سرمربی تیم درجریان همه امور قرار دارد و می‌تواند بهترین بازیکنان را انتخاب کند. بحث من درباره عملکرد خود ژستد بود و ربطی به تصمیم فرهاد مجیدی ندارد». 
مرفاوی درباره اینکه فضای بیانیه نویسی میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود آمده نیز گفت: «من از این فضا دلخورم. شأن باشگاه استقلال باید حفظ شود. البته مدیران باید از بازیکنان و کادر حمایت کنند وجایی که نیاز است پشت آن‌ها دربیایند اما استراتژی باید صحیح باشد. نباید این طور باشد که مدام بیانیه صادر شود. این موضوع افکار تیم را مخدوش می‌کند و نوعی خودزنی است». مرفاوی درپایان حرف‌هایش درباره اینکه استقلال می تواند در ادامه لیگ موفق باشد گفت: «استقلال در صدر است اما با توجه به بازی‌های سخت پیش رو پیش‌بینی هم کار سختی است. امیدوارم بهترین نتیجه درفصل جاری برای هواداران استقلال رقم بخورد چون آن‌ها مستحق این قهرمانی پس از سال‌ها صبوری 
هستند».

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال قهرمانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، حریف امروز (جمعه) تیمش را افتخار جام حذفی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی و صعود طلایی‌پوشان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیمی منظم و باکیفیت داشت و باعث افتخار جام حذفی بود. دو بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم. استقلال ملاثانی از بازیکنان خوبی در خطوط هافبک و حمله بهره می‌برد و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان دارد.

مورایس مسلمان شد

وی در مورد شایعه گرویدن خود به دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: من مشکلی با سؤالات متفاوت ندارم. من می‌خواهم زندگی شخصی و حرفه‌ای خودم را به‌صورت جداگانه دنبال کنم. مدتی قبل با افتخار به دین اسلام گرویدم و می‌خواستم این مسئله را در پایان فصل بگویم. حالا یکی از شما و عضو یکی از خانواده‌های ایرانی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در فضای مجازی به ارتباط میان تغییرات زندگی شخصی خود و اُفت سپاهان اشاره شده است، گفت: دوباره به زندگی شخصی‌ام اشاره شد. من مربی حرفه‌ای فوتبال هستم. نمی‌دانم شما خانواده دارید یا خیر. قطعاً هر یک از شما خانواده دارید و به مسئولیت کار خودتان هم رسیدگی می‌کنید. وقتی فردی حرفه‌ای تشکیل خانواده می‌دهد، مسئولیت او بیشتر می‌شود. فکر نمی‌کنم این موضوع، دلیلی برای نتایج سپاهان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس