Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار کرد: ما درسیرجان اولین اردوی خود را که اردوی بسترسازی است با دعوت از ۸۰ کشتی‌گیر از سراسر کشور آغاز و ۱۰ مربی از استان‌های مختلف نیز برای همکاری در این اردو نیز دعوت کردیم.

وی افزود: اولین مسابقات پیش روی ما بعد از این اردو در ۱۸ اردیبهشت مسابقات علی آبادی در شهرستان سرخس است که سعی می‌کنیم تمامی کشتی‌گیران در این اردو در این مسابقات شرکت کنند که چکیده‌ای از نفرات زبده و خوب  برای مرحله بعدی اردو دعوت می‌شوند و در مسابقات آسیایی که در تیرماه برگزار می‌شود شرکت خواهند داشت که  منتهی می‌شود به مسابقات جهانی که در تاریخ سوم مرداد ماه در کشور ایتالیا برگزار  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران در مورد کیفیت فنی کشتی‌گیران حاضر در اردو تصریح کرد: با توجه به اینکه بچه‌ها در رده نوجوانان هستند و خیلی از این بچه‌ها کشتی نگرفتند و مسابقه‌ای را انجام نداده‌اند، کار سختی در پیش رو داریم و مهمترین کار ما در این اردو آموزش است و امیدواریم بتوانیم با کمک کادر فنی یک پشتوانه قوی و خوبی از این کشتی‌گیران برای تیم ملی فرنگی کشورمان در رده جوانان و بزرگسالان بسازیم.

سرمربی تیم ملی کشتی در مورد میزبانی سیرجان نیز بیان کرد: جا دارد که از میزبانی بسیارخوب شهر سیرجان؛ هیئت کشتی، اداره ورزش وجوانان و باشگاه گل‌گهر تشکر کنم.همه مسؤولان به‌خوبی حمایت می‌کنند و برایم بسیار جالب بود  که به ورزش کشتی بها داده واز آن حمایت می‌کنند و کشتی سیرجان واستان کرمان با این حمایتی که که وجود دارد آینده روشنی دارد.

به گزارش فارس، اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از ۱۷ فروردین‌ماه آغاز شده و به‌مدت ۱۰ روز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر در محل سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید سلیمانی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان کشتی فرنگی مسابقات آسیایی تیم ملی کشتی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر