Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:51:05 GMT

اعتراف رونالدو به قدرت بنزما؛ او لایق توپ طلا است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۱۳۲۶

اعتراف رونالدو به قدرت بنزما؛ او لایق توپ طلا است

به گزارش ایرنا، درخشش کریم بنزما با تیم فوتبال رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان با تمجید بزرگان فوتبال جهان همراه شده است. وی که نقش تعیین کننده‌ای در صعود تیم فوتبال رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشته اکنون از سوی یکی از بزرگان فوتبال برزیل مورد تمجید قرار گرفته است.

لوئیز نازاریو ده لیما معروف به رونالدو که سابقه بازی در تیم رئال مادرید در کارنامه دارد و توپ طلای جهان را فتح کرده است با تمجید از ستاره مسلمان کهکشانی‌ها گفت: کریم لایق کسب توپ طلای فوتبال جهان است و من سال‌هاست این واقعیت را می‌گویم اما برخی‌ها انتقاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت بی‌ساکر به نقل از رونالدو نوشت: رئال از جمله محبوب‌ترین‌ها است. آنان شاید بهترین لحظات را سپری نکنند اما در زمان رقابت یکدل هستند و مربی به نام کارلو آنچولوتی دارند که یکی از بهترین‌های فوتبال جهان است.

برچسب‌ها لالیگا رئال مادرید کریم بنزما برزیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید کریم بنزما لالیگا رئال مادرید کریم بنزما برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا برابر بایرن مونیخ به میدان رفت و این بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

گل اول این بازی توسط وینیسیوس جونیور و روی پاس گل زیبا و خیره کننده کروس به ثمر رسید که تمجید و تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال دوستان بار دیگر از توانایی فوتبالی او شگفت‌زده شدند.

این ستاره آلمانی که در این دیدار برابر تیم سابقش به میدان رفته بود توانست یکی از بهترین عملکردهای ممکن را به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسد که راموس هم شیفته و مبهوت درخشش او در خط میانی رئال مادرید شده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش به تمجید از هم تیمی سابقش پرداخت و نوشت:« همیشه در تیم من. دون آنتونیو.» تا به این شکل از عملکرد خوب کروس در این بازی تقدیر کرده باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم