Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های ما است، گفت: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت و حمایت دستگاه قضایی انجام می‌شود.

سید حسین دهبان زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: چندین فقره تصرفات اراضی دولتی با احکام قضایی و با همکاری نیروهای انتظامی در بهبهان رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز به شکل غیر قانونی و با تصرف اراضی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده بود که با حکم مقام قضایی، تخریب و به وضعیت قبل بازگشت.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به مکان تصرفات گفت: ۸۰ هزار متر مربع زمین دولتی واقع در داخل محدوده شهر بهبهان پشت بیمارستان تامین اجتماعی که توسط متصرفین حصارکشی و احداث بنا شده بود، رفع تصرف شد.

دهبان زاده عنوان کرد: در این اقدام تعداد ۱۳ حصارکشی بلوکی، ۵۰ مسنی و شالوده و ۲ ساختمان احداث شده به طور کامل تخریب شد.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی همواره همکاری موثری در حفاظت از بیت المال با یگان حفاظت اراضی این اداره کل داشته‌اند و در این زمینه امیدواریم همکاری‌ها برای مقابله جدی با متصرفان اراضی دولتی ادامه داشته باشد.

دهبان زاده با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان است، گفت: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت و حمایت دستگاه قضایی انجام می‌شود. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از تصرفات و در همراهی با یگان حفاظت با شماره ۱۶۵۶ به عنوان پل ارتباطی مقابله با زمین خواری تماس تلفنی برقرار کنند و موارد را به این یگان گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان زمین خواری تصرف اراضی ملی راه وشهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان زمین خواری رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در چند سال أخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، گفت: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی افزود: با کار‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید