Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اعلام کرد: از مجموع ۶۹ هزار و ۲۰۰ متقاضی ثبت نام کرده در این طرح ۳۶ هزار و ۴۵۶ نفر حائز شرایط بهره مندی از این مسکن شناخته شدند و با بررسی‌های صورت گرفته، ۲۴ هزارو ۹۰۳ نفر تایید نهایی شدند.

 وی اضافه کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۲۷۹ نفر اقدام به گشایش حساب بانکی کرده و در نهایت یک‌هزار و ۵۸۰ نفر موفق به واریز مرحله اول سهم آورده خود به شماره حساب بانکی شده‌اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه احداث ۶۳ هزارو ۵۳۱ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل قرار دارد، افزود: هم اکنون زمین مورد نیاز رایگان برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اکثر شهرستان‌های استان به استثنای شهرهای بیله سوار و اردبیل تامین شده و از ابتدای اردیبهشت ماه امسال پروژه های ساخت مسکن نهضت ملی در همه شهرستان‌های دارای زمین آغاز خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: روند تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیله‌سوار در حال تکمیل بوده و بزودی زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای احداث به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل می‌شود .

حیدری اظهار کرد:علت طولانی شدن زمان تامین زمین برای احداث واحدهای مسکونی این طرح در شهر اردبیل، تعداد بسیار بالای متقاضیان ثبت نام کرده و دارا بودن شرایط زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح است .

وی خاطرنشان کرد: با هدف کاهش هزینه تمام شده مسکن، طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل با استفاده از زمین های رایگان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی و در مکان هایی احداث خواهد شد که امکانات زیرساختی در آن مناطق مهیا باشد .

 مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: در صورت خرید و یا تامین زمین این طرح از محل اراضی در اختیار بخش خصوصی هزینه تمام شده مسکن بالا رفته و این هزینه را باید صاحبان واحدهای مسکونی متقاضی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه ملاک بهره‌مندی از واحدهای مسکونی طرح ملی جهش مسکن واریز بموقع آورده و سهم متقاضی به شماره حساب‌های اعلام شده است، گفت: آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی در سطح شهرستان‌ها نیز تابع شرایط سهم آورده متقاضیان این مسکن بوده و و آن دسته از شهرستانهایی که دارای سهم آورده بیشتری باشند از تعداد بیشتر واحدهای مسکونی بهره مند می‌شوند .

حیدری همچنین با توصیه به متقاضیان و ثبت‌نام کنندگان این طرح برای واریز به موقع سهم آورده خود اظهار کرد: در صورت پایان مهلت مقرر واریز آورده سهم متقاضی، ثبت‌نام‌کنندگان قبلی از لیست بهره‌مندی از این مسکن حذف خواهند شد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به محدودیت فصل کاری در استان اردبیل اظهار کرد: تکلیف همه دستگاه های اجرایی در خصوص همکاری با اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشخص شده و انتظار از همه مسوولین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان همکاری لازم در اجرای بهینه این طرح است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل مسکن خلخال استان اردبیل مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل طرح نهضت ملی مسکن کل راه و شهرسازی واحدهای مسکونی سهم آورده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات

به گزارش پارس نیوز ، ارسلان مالکی شامگاه هشتم اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بعضی از شهرهای لرستان تأمین زمین نهضت ملی مسکن با تأخیر مواجه شده و همین موضوع باعث شده است که برای همه متقاضیانی که تائید نهایی شده نتوانیم زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازدید امروز از سایت نهضت ملی مسکن در استان و بروجرد و جلسه شورای مسکن به این منظور انجام شده تا تدبیری برای تأمین و تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز انجام شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: در سایت مسکن ملی بروجرد زمین مورد نیاز تأمین شده و پروژه شروع شده است، در سایت مشکلاتی مانند تسهیلات وجود دارد که با حضور استاندار موضوعات مطرح می‌شود و رفع خواهد شد.​

مالکی با اشاره به زمان واگذاری و اتمام کار، افزود: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و متغیر دارد که تأمین زمین، آورده مردم و بخش تسهیلات متغیرهای نهضت ملی مسکن است.

وی تصریح کرد: آنچه باید دولت پیگیری کند تسهیلات است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.​

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با هم‌افزایی و مدیریت صحیح سایت مسکن ملی بروجرد تا سال آینده تکمیل و واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مالکی با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: در طرح جوانی جمعیت خودمان را مکلف می‌دانیم برای همه مشمولین زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: در بروجرد هم خوشبختانه تأمین زمین مورد نیاز با مشکلی مواجه نیست اما در بقیه شهرها مثل خرم‌آباد تأمین زمین طرح جوانی جمعیت تابع همان نهضت ملی مسکن است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۵ هزار هکتار تأمین زمین انجام شده و بالغ‌بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی اضافه کرد: در طرح جوانی جمعیت وعده کردیم که ۷۰ هزار قطعه زمین را تأمین کنیم که خوشبختانه وعده سال گذشته محقق شد امسال هم برای مشمولین زمین مورد تأمین خواهد شد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد