Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:06:25 GMT

خشکسالی در کنگاورتشدید شد/ ممنوعیت کشت برنج در شهرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۲۴۶۳

خشکسالی در کنگاورتشدید شد/ ممنوعیت کشت برنج در شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرزاد الماسی فرماندار کنگاور امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان با برخی از مدیران در خصوص کشت برنج اتمام حجت کرد.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه کشت برنج و محصولات پرآب در شهرستان، جهاد کشاورزی و امور آب باید پاسخگو باشند

فرماندار کنگاور با تأکید بر تسریع نصب کنتورهای هوشمند، گفت: با توجه به کاهش ۱۷درصدی بارش باران نسبت به مدت مشابه پارسال و پیش‌بینی خشکسالی شدید در سال جاری، اجازه کشت هیچگونه محصولات آب بر داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کنگاور در ادامه، گفت: اطلاع‌رسانی لازم در خصوص عدم کشت محصولات پرآب انجام شده و با کشاورزانی که اقدام به کشت برنج و دیگر محصولات پرآب کنند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فرماندار کنگاور کشت برنج آبر بر ممنوعیت کشت برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است