Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@06:05:44 GMT

شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی تیگو

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۳۸۹۱

ثبت نام خودروی چری تیگو

خبرگزاری آریا- شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی خودروهای چری تیگو از سوی مدیران خودرو اعلام شد. این طرح که ویژه بهمن ماه سال 1400 است شرایط پیش‌فروش خودرو تیگو را در مدل‌های گوناگون شرح می‌دهد.

در ادامه نحوه ثبت نام خودرو تیگو و شرایط پرداخت اقساط را به همراه توضیحات مختصر درباره انواع مدل‌های خودروی فونیکس (fownix) تیگو توضیح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح جدیدی که منتشر شده امکان خرید و ثبت نام تیگو 7 و فونیکس تیگو 8 وجود دارد که جدیدترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شوند.

ثبت نام خودروی فونیکس تیگو 7

خودروی چینی تیگو 7 در سال 1396 توسط مدیران خودرو وارد بازار ایران شد. این خودرو که کراس‌اور محسوب می‌شود در 2 تیپ متفاوت تولید می‌شود. در ابتدا فقط تیپ اکسلنت که مدل اولیه خودرو بود موجود شد اما یک سال بعد تیپ جدیدی به نام IE که امکانات بیشتری داشت به بازار آمد.

تیگو 7 که از نظر طراحی پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل پیشین چری یعنی تیگو 5 کرده است، بدون اغراق خودروی لوکس و زیبایی است. مدیران خودرو این کراس‌اور را با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری وارد بازار کرده است. همچنین شتاب صفر تا صد تیگو 7 حدود 10 ثانیه (10.2) است که برای یک خودروی کراس‌اور مناسب به نظر می‌رسد.

تیگو 7 تیپ IE نمونه فول امکانات این سری است که ویژگی‌های جذاب و متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کروز کنترل، صندلی‌های چرمی، مانیتور لمسی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و سانروف تعدادی از این ویژگی‌هاست.

با توجه به امکانات و ویژگی‌های متنوع، تیگو 7 را می‌توان پرچم‌دار خودروهای کراس‌اور چری نامید. به همین دلیل تیگو 7 از نظر امنیت هم جایگاه بالایی در میان خودروهای چری دارد. زمانی که در سال 1396 تیگو 7 برای اولین بار معرفی شد قیمت مناسب و معقولی داشت که این خودرو را برای بسیاری از مردم در ایران گزینه مناسبی می‌کرد.  اما با گذشت زمان و چند برابر شدن قیمت آن، تیگو 7 دیگر در لیست خودروهای اقتصادی و به صرفه نیست.

شرایط فروش نقدی تیگو 7

با مراجعه به وبسایت مدیران خودرو و ثبت نام خودروی تیگو یا مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مدیران خودرو و پرداخت مبلغ 1٫060٫000٫000 تومان صاحب تیگو 7 تیپ IE شوید. ثبت نام خودروی تیگو از سایت باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. علاوه بر این مدل، تیپ دیگری از این خودرو به نام IE sport وجود دارد که با قیمت 1٫014٫700٫000 تومان در دسترس است. نحوه ثبت نام خودروی تیگو را در ادامه بخوانید.

شرایط فروش اقساطی تیگو 7

متقاضیان در خرید اقساطی خودرو تیگو، باید برای تیگو 7 IE 50 درصد و  برای تیگو 7 اسپورت 40 درصد از کل مبلغ را علی‌الحساب و مابقی را به صورت ماهیانه و در 12 تا 60 قسط پرداخت کنند.

به عنوان مثال اگر قصد دارید خودروی تیگو 7 را به صورت قسطی خریداری کنید ابتدا مبلغ 530 میلیون به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت می‌کنید. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد بقیه مبلغ را در حداقل 12 و حداکثر 60 ماه می‌توانید پرداخت کنید. میزان سودی که در خرید اقساطی اعمال می‌شود برای تیپ IE 18 درصد و برای تیگو 7 اسپورت 21 درصد است.

طبق این توضیحات اگر تیگو 7 IE را با اقساط 24 ماهه انتخاب کنید، موظف می‌شوید هر ماه مبلغ 27 میلیون و 600 هزار تومان پرداخت کنید. قابل ذکر است که بعد از ثبت نام خودروی تیگو و واریز پیش‌پرداخت، خودروی مدل 1400 به صورت فوری به شما تحویل داده می‌شود.

اما از آنجا که سود اقساط برای تیپ اسپورت تیگو 7، 21 درصد است، مبلغ اقساط به نحوی دیگر محاسبه می‌شود. برای خرید اقساطی تیگو 7 اسپورت مبلغ 406 میلیون که 40 درصد کل قیمت ماشین است را می‌پردازید و سپس به مدت 2 سال یا 24 ماه، هر ماه حدودا 32 میلیون تومان پرداخت می‌کنید.

ثبت نام تیگو 8

چری تیگو 8 یکی از زیباترین کراس‌اورهای کمپانی چری است که در سال 2018 معرفی شد. این خودرو که از لوکس‌ترین اتومبیل‌های چینی موجود در بازار ایران به شمار می‌آید نسبت به تیگو 7 برتری غیر قابل انکاری دارد. البته اگر ضعیف بودن موتور آن که حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را دارد در نظر نگیریم، امکانات و جذابیت ظاهری، این خودرو را به اتومبیلی مناسب و به صرفه تبدیل کرده است.

سیستم ترمز قوی و مطمئن، گیرنده‌های مختلف، دوربین‌های متفاوت با کاربردهای گوناگون در جهت حفظ ایمنی، صندلی‌های برقی با کیفیت بالا، اتاق با فضای بزرگ 7 نفره، بلوتوث، جی‌پی‌اس و سنسورهای دما و باد لاستیک از جمله امکانات تیگو 8 هستند که می‌توانند متقاضیان را برای ثبت نام خودروی تیگو راضی کنند.

فونیکس تیگو 8 پرو

تیگو 8 پلاس که توسط مدیران خودرو و در ایران تیگو 8 پرو نام‌گذاری شده، با تیگو پلاس تفاوت‌های ظاهری کوچکی دارد. تیگو 8 پرو با انبوهی از امکانات و چراغ‌های LED در جلو اتومبیلی هوشمند و فوق‌العاده زیبا است. با ثبت نام خودروی تیگو از 7 سال گارانتی (200هزار کیلومتر) و 5 سال یا 10 نوبت سرویس رایگان بهره‌مند می‌شوید. فونیکس تیگو 8 پرو در ایران به قیمت یک میلیارد و 750 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در طرح فروش اقساطی برای ثبت نام خودروی تیگو مبلغ 875 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته می‌شود و مابقی همانند ثبت نام خودروی فونیکس تیگو 7 در 12 تا 60 قسط قابل پرداخت است. به عنوان مثال برای بازپرداخت اقساط در 60 ماه، لازم است ماهیانه 24 میلیون تومان پرداخت کنید. اگر بخواهید در مدت زمان کوتاه‌تری مثل 12 ماه بقیه هزینه را بپردازید باید هر ماه حدود 82 میلیون تومان قسط بدهید.

در نهایت می‌توان گفت فونیکس (Fownix) تیگو 8 پرو پرچم‌دار جدید و قدرتمند چری محسوب می‌شود که با آپدیت ویژگی‌های خودروهای پیشین خود و همچنین پیاده‌سازی استانداردهای جهانی به رقیب قابل احترامی برای سایر خودروهای پرچم‌دار موجود در بازار تبدیل شده است. در حال حاضر ثبت نام خودروی تیگو برای متقاضیان در سایت آسیا خودرو به نشانی  https://asiakhodro.ir در دسترس است و برای خریداران ایرانی که خواهان ثبت نام خودروی تیگو هستند، تیگو 8 پرو بدون نقص و ایده‌آل به نظر می‌رسد.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرایط فروش خودروی تیگو مدیران خودرو ثبت نام خودرو میلیون تومان فونیکس تیگو تیگو 8 پرو کراس اور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • معرفی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟