Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:08:07 GMT

معرفی گوشی Redmi 10A در هند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۳۹۳۷

معرفی گوشی Redmi 10A در هند

فرارو- تاریخ راه‌اندازی Redmi 10A مشخص شد. این گوشی ۳۱ فروردین راهی بازار هند خواهد شد.
به گزارش فرارو، گوشی Redmi 10A ماه گذشته با طراحی اصلاح شده، تراشه Helio G25 و باتری بزرگ در بازار چین عرضه شد. در حال حاضر، انتظار می‌رود این گوشی در چندین بازار بزرگ دیگر خارج از چین ارائه شود. به نظر می‌رسد اولین بازار جهانی که این دستگاه را دریافت می‌کند، هند خواهد بود، زیرا یک منبع آگاه تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را برای بازار هند اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق گفته PassionateGeekz، گوشی Redmi 10A در ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) در بازار هند عرضه خواهد شد. انتظار داریم این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه شود. قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که قیمت آن کمتر از ۱۰۰۰۰ روپیه / ۱۳۰ دلار باشد.
نسخه چینی از گوشی Redmi 10A دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی با بریدگی ناچ قطره‌ای با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل +HD است. این پنل دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و نسبت تصویر ۲۰:۹ می‌باشد. دوربین‌های این گوشی نیز شامل یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای پنل جلویی و یک دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی می‌شود.

این گوشی یک دستگاه 4G است که پردازنده MediaTek Helio G25 را به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. ردمی 10A دارای کارت حافظه microSD نیز هست که به گوشی این امکان را می‌دهد که فضای ذخیره سازی دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهد. این گوشی همچنین دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۰ واتی می‌باشد.
گوشی Redmi 10A دارای پورت میکرو USB برای شارژ و جک ۳.۵ میلی متری هدفون برای صدا می‌باشد. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی برای تأمین امنیت است. رابط کاربری MIUI 12.5 برنامه‌ای است که روی گوشی اجرا می‌شود. این برنامه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد بود.


منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی Redmi 10A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «دی جی آی»(DJI) که بزرگترین تولید کننده جهانی پهپاد است، از محصول جدید DJI Mini 4Kرونمایی کرده است. این پهپاد نسبت به نسخه پیش از خود DJI Mini4 Pro ارزان قیمت تر است و همچنین مدل مذکور دومین پهپاد مخصوص مصرف کنندگان است که در سال جاری عرضه می شود.

به نظر می رسد DJI بخش تولید پهپادهای مصرفی را به مدت 2 سال رها کرده بود اما اکنون این شرکت با عرضه 2 محصول در بخش FPV در نیمه نخست 2024 میلادی دوباره فعال شده است.

برای استفاده از پهپاد Mini 4K نیازی به استفاده از هدست نیست. منابع مختلف طی روزهای اخیر برخی تصاویر این پهپاد را منتشر کرده اند. برخی تصاویر تایید نشده از Mini 4K توسط حساب کاربری @Quadro_News در پلتفرم ایکس منتشر شده است. تصاویر مدعی شده مربوط به آمازون هستند. این تصاویر با هیچ یک از مشخصات پهپاد مطابقت ندارند هرچند اطلاعات کمی از دستگاه منتشر شده است. سیستم ثبات تصویر پهپاد مذکور در مقایسه با Mini4 Pro چندان پیشرفته نیست.

با توجه به آنکه پیش بینی می شود Mini4 Pro ارزان تر باشد، این بدان معناست که برخی سخت افزاهای به کاررفته برای سنجش همه جانبه موانع در آن حذف می شوند. همچنین نشانه هایی وجود دارد که پهپاد جدید به زودی عرضه می شود. در کنار این موارد شایعات تایید نشده ای درباره آن وجود دارد که DJI تصمیم دارد در 29 آوریل این محصول را عرضه کند.

کد خبر 6089781 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی