Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:44:58 GMT

دانشگاه تبریز میزبان پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۶۶۷

دانشگاه تبریز میزبان پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان کشور
ضمن قدردانی از دانشگاه تبریز به خاطر قبولی میزبانی المپیاد ورزشی دانشجویان، خاطر نشان کرد: سازمان حمایت‌های لازم را در خصوص برگزاری شایسته این المپیاد بعمل خواهد آورد.

وی در این نشست از المپیاد ورزشی بعنوان فرصتی برای شناسایی و کشف استعداد دانشجویان یاد کرد و اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات دانشجویان بخصوص دختران، فقر حرکتی است و برگزاری جشنواره‌ها و المپیادهای ورزشی همچنین ورزش‌های همگانی در ایجاد نشاط و شادابی و رفع مشکلات حرکتی دانشجویان می‌تواند نقش آفرین و اثربخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان از دانشگاه‌های کشور و استان آذربایجان شرقی و نیز مراکز تربیت بدنی و ورزشی استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این المپیاد مشارکت فعال داشته باشند.

در ادامه رییس دانشگاه تبریز نیز در سخنانی، برگزاری المپیاد را به عنوان یک فرصت برشمرد و از انتخاب این دانشگاه برای بار دوم تقدیر کرد.

در این جلسه علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان ضمن قدردانی از حمایت‌های رییس سازمان امور دانشجویان و سایر مسئولین سازمان از توسعه ورزش دانشگاه‌ها، از مسئولین دانشگاه تبریز در خواست نمود از تمامی پتانسیل‌های موجود در استان به منظور برگزاری شایسته پانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های سراسر کشور استفاده کنند.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با مشارکت ۵ هزار شرکت کننده در دو بخش پسران و دختران تابستان امسال در دانشگاه تبریز و در سه رشته تیمی و ۷ رشته انفرادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5466468

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تبریز المپیاد ورزشی سازمان امور دانشجویان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران جام حذفی تیم فوتبال نساجی مازندران فوتسال مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد قهرمانی آسیا تیم فوتبال امید ایران یحیی گل محمدی وحید شمسایی سازمان امور دانشجویان ورزشی دانشجویان دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد

کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس سران این سازمان در پایتخت گامبیا، نسل کشی ساکنان نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار مجازات آن شدند.

شرکت کنندگان در این اجلاس خواستار برقراری آتش بس فوری، دائم و بدون قید و شرط در نوار غزه شدند.

«حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز خواستار افزایش تلاش‌ها و همبستگی و همکاری بیشتر در راستای خدمت به فلسطین شد.

پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی از روز شنبه با حضور ۵۷ کشور در شهر «بانجول» پایتخت گامبیا آغاز شد.

در این نشست با شعار «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، موضوعات جهانی بویژه مسئله فلسطین و جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول