Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:43:18 GMT

هدف نوین؛ مرجع فروش کتاب‌های آموزشی زبان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۸۰۱

هدف نوین؛ مرجع فروش کتاب‌های آموزشی زبان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در دنیای پرسرعت و مدرن امروزی آموختن زبان‌های خارجه به عنوان زبان‌های دوم، سوم و … به یک امر حیاتی و یک نیاز ویژه تبدیل شده است و می‌توان گفت افرادی که قادر به استفاده از این ابزار کاربردی نباشند ناچار خواهند بود که به محدودیت‌های مرزهای جغرافیایی تن داده و پیشرفتی در زمینه‌های کاری، تحصیلی، زندگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نداشته باشند. اگرچه امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوژی‌های مختلف روش‌ها و متدهای متعددی برای آموزش زبان وجود دارند و افراد می‌توانند بر اساس شرایط خود از روش‌های منحصربه‌فردی برای یادگیری استفاده کنند اما اولویت آموزش و یادگیری بر اساس استفاده از کتاب‌های آموزشی زبان است.

خوشبختانه امروزه فروشگاه‌ها و سایت‌های متعددی وجود دارند که انواع کتاب آموزشی زبان را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهند. در ادامه مطلب به معرفی و بررسی سایت فروشگاهی هدف نوین hadafnovin.com به عنوان یکی از معتبرترین مراجع فروش کتاب‌های آموزشی زبان پرداخته خواهد شد.

معرفی سایت هدف نوین

با توجه به اهمیت آموزش زبان در دنیای امروز و نقش آن در پیشرفت شخصی و اجتماعی افراد مجموعه هدف نوین در آبان ماه سال ۱۳۸۸ با هدف خدمات‌رسانی به زبان‌آموزان در سنین و سطوح مختلف تأسیس شد. هدف اصلی این وبسایت عرضه و ارائه انواع منابع آموزشی معتبر زبان‌های خارجه مانند زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و … است. زبان‌آموزان می‌توانند از طریق این سایت فروشگاهی به صورت آنلاین تمامی منابع و مراجع مورد نظر خودشان را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها خریداری کنند.

چرا باید از سایت هدف نوین کتاب‌های آموزشی زبان را خریداری کرد؟

با توجه به اهمیت یادگیری زبان‌های خارجه امروزه آموزشگاه‌ها و مراکز مختلفی در این زمینه فعالیت داشته و به زبان‌آموزان خدمات‌رسانی می‌کنند و در کنار آنها کتابخانه‌ها، فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که منابع و کتاب‌های آموزشی را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهند. سایت فروشگاه‌های هدف نوین با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه فروش کتاب‌ها و منابع زبان‌های خارجه همواره در تلاش بوده است که رضایت حداکثری زبان‌آموزان را جلب کند. از مهم‌ترین مزایای خرید کتاب از سایت هدف نوین می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

در این سایت تنوع کتاب‌ها بسیار زیاد است و تقریباً هر کتابی که زبان‌آموز نیاز داشته باشد می‌تواند خریداری کند.

کیفیت کتاب‌ها و پکیج‌های ارائه شده در این سایت بسیار بالا است.

محصولات این سایت فروشگاهی قیمت مناسبی دارد.

پاسخگویی، ارسال محصولات و ارتباط با مشتریان به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

در تمام طول سال و به صورت شبانه‌روزی به زبان‌آموزان خدمات‌رسانی می‌شود.

مزایای خرید آنلاین کتاب از سایت هدف نوین

هرچند که امروزه امکانات به شکل چشمگیری توسعه پیدا کرده‌اند و افراد به راحتی می‌توانند نیازهای خود را برآورده کنند اما هنوز بسیاری از افراد محدودیت‌های مختلفی دارند و قادر نیستند به راحتی کالا یا محصولات مورد نظر خودشان را تهیه کنند از این رو خرید آنلاین کتاب‌های آموزشی زبان می‌تواند بهترین روش برای تهیه کتاب‌ها باشد. خرید آنلاین انواع کتاب آموزش زبان می‌تواند مزیت‌های متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

این روش خرید می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان و انرژی افراد مؤثر باشد.

افراد می‌توانند قبل از خرید کتاب اطلاعات کامل و جامعی در مورد آن به دست بیاورند و با آگاهی بیشتر اقدام به خرید کنند.

زبان‌آموزان می‌توانند کتاب‌ها را از نظر نویسنده، مترجم، انتشارات، قیمت، کیفیت و … با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

زبان‌آموزان هیچ محدودیتی برای خرید کتاب نخواهند داشت و می‌تواند در ساعتی از شبانه‌روز کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند و محدودیتی در تعداد کتاب‌ها نیز نخواهند داشت.

محصولات هدف نوین

همان‌طور که گفته شد وبسایت هدف نوین با هدف خدمات‌رسانی به زبان‌آموزان راه اندازه شده و محصولات متعدد و مختلفی به آنها ارائه می‌کند. از جمله مهم‌ترین محصولات و کتاب‌های سایت فروشگاهی هدف نوین می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

در این سایت زبان‌آموزان می‌توانند انواع کتاب‌های آموزشی زبان شامل زبان‌های اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی و زبان‌های رایج دیگر را خریداری کنند.

با توجه به آن که امروزه آزمون‌های مختلف زبان رایج هستند زبان‌آموزان باید از منابع معتبر برای آماده‌سازی استفاده کنند. در این سایت می‌توانند منابع و مراجع معتبر و مطمئن برای انواع آزمون‌های زبان را تهیه کنند.

در کنار موارد ذکر شده زبان‌آموزان می‌توانند برای تقویت مهارت‌های خود از انواع دیکشنری‌ها و کتاب‌های رمان و داستان استفاده کنند و آنها را از این سایت خریداری نمایند.

در این سایت انواع پکیج‌های آموزشی کودکان در دسترس زبان‌آموزان قرار داده شده که شامل کتاب زبان کودکان هدف نوین، کتاب آموزش نوجوانان، کتاب‌های داستان کودک و نوجوان و … هستند.

انواع پکیج‌های آموزشی، سی‌دی‌ها، فلش کارت‌ها، فیلم‌های مستند و … در دسترس زبان‌آموزان قرار دارند.

خرید کتاب‌های آموزشی با تخفیف‌های ویژه

یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های سایت فروشگاهی هدف نوین داشتن تخفیف‌های ویژه در مناسبت‌ها و ایام خاصی همچون عید نوروز، روز دانشجو، هفته کتاب، روز معلم، بزرگداشت شاعران و نویسنده‌های مختلف و … است و همین امر موجب می‌شود که زبان‌آموزان بتوانند کتاب‌های آموزشی زبان مورد نظر خودشان را با قیمت‌های مناسبی خریداری کنند. در حقیقت این وبسایت برای جلب رضایت حداکثری زبان‌آموزان همواره در تلاش است که خدمات متنوع و گسترده‌ای ارائه کرد و کتاب‌ها و منابع آموزشی را بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها به آنها ارائه کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5466471

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید آنلاین آموزش زبان انگلیسی آموزش زبان خارجی کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا بورس تولید خودرو جهیزیه عروس کاشت گل و گیاه ساختمان سازی بیمه پارکینگ عمومی صنعت خودروسازی خرید آنلاین بانک سینا کسب و کارهای اینترنتی زبان آموزان می توانند کتاب های آموزشی زبان زبان آموزان قرار زبان آموزان زبان های خارجه سایت فروشگاهی مورد نظر خود خدمات رسانی خرید کتاب کتاب ها مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برده‌داری به زبان طنز

  کشور انگلیس ثروتمند نبود، فرانسه ثروتمند نبود، کشورهای اروپایی ثروتمند نبودند‌؛ اینها ثروت کشورهای دیگر را گرفتند.» آنچه خواندید بخشی از بیانات رهبری در باب کتاب «سرگذشت استعمار» است که به‌تازگی مجموعه‌ای نمایشی ازآن اقتباس شده و برای گروه نوجوان روی آنتن رفته است. به این بهانه نگاهی به چند و چون این کتاب و همچنین اثر اقتباس شده از آن انداختیم. 

برگ اول
واقعیت فانتزی
مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» که به‌تازگی روی آنتن شبکه دوی سیما رفته،ویژه مخاطبان نوجوان در مرکز سوره تولید شده است. تهیه‌کنندگی این اثرراحمیدرضا عطارد به‌عهده دارد وکارگردانی آن را هم حسین حقانی به انجام رسانده است.دراین سریال به زبان طنز و در قالب فانتزی تاریخچه برده‌داری و استعمار به تصویر کشیده شده تا مخاطبان نوجوان هم با این بخش از تاریخ جهان آشنا شوند وباسبک انتخاب شده برای روایت، زهر آن گرفته شود.زینب یزدانی،سردبیر مجموعه دراین خصوص به جام‌جم گفت: دوره تاریخی انتخاب شده بسیار تلخ است و به همین علت در نظر داشتیم با زبان طنز، زهرش را بگیریم تا برای این گروه سنی جذاب‌تر شود. در این اثر ساختارشکنی کردیم که امیدوارم مخاطب بپسندد‌. در تیم پژوهش اطلاعاتی را که سند محکم داشت به نویسنده می‌دادیم اما دست او باز بود که این داده‌ها را در قالب نمایش بازآفرینی کند تا برای مخاطب نوجوان جذابیت داشته باشد. فکر می‌کنم سال‌هاست چنین کاری برای مخاطبان نوجوان انجام نشده بود. 

برک دوم
این قصه خواندنی است
کتاب ۱۵جلدی سرگذشت استعمار که به قلم مهرداد میرکیایی نوشته شده، منبع اقتباس سریال «هیس، هیچی نیس!» قرار گرفته است. این کتاب را سوره مهر منتشر کرده و در بخشی از آن می‌خوانیم: در همین روزها مردی که خودش را تاجر انگلیسی معرفی می‌کرد همراه فردی هندی که مانند سادات دستار سبزی به سر بسته بود و ادعا می‌کرد نامش سید کرامت‌علی است، از تبریز به سوی استرآباد به راه افتاد. این دو مسافر در میان ترکمن‌ها از حوادثی که در قفقاز رخ داده بود، جنگ‌های ایران و روسیه و شکست سخت ایران صحبت می‌کردند. دو غریبه عجله‌ای برای ادامه سفر نداشتند. آنها پس از دیدار با گروهی از ترکمن‌ها به ملاقات دسته‌ای دیگر می‌رفتند و... .

برگ سوم

هر جلد، یک ماجرا
همان‌طور که اشاره شد، این کتاب ۱۵جلد است که در هرکدام به ترتیب می‌خوانیم:

سفر به آن سوی دریاها(جلد۱): در این کتاب ماجراهای سفرهای دریایی پرتغالی‌ها و غارت‌های‌شان شرح داده شده است. 
گرگ‌ها با چشم باز می‌خوابند(جلد۲): دراین جلد ماجرای استعمار انگلیس برهند وچپاول ثروت هند توسط ملکه انگلیس شرح داده شده است. 
شکار انسان(جلد۳): برده‌داری غربی‌ها وشکار انسان‌ها ازقاره آفریقا در این جلد از کتاب به رشته تحریر درآمده است. 
صلیب خونین (جلد۴): اروپایی‌ها هرجا می‌رفتند همراه‌شان کشیش‌ها را هم می‌برند به این بهانه که می‌خواهند مسیحیت را گسترش دهند اما ... .
راهپیمایی اشک‌ها (جلد‌۵): ماجرای قتل و قارت بومیان سرخپوست قاره آمریکا در این کتاب مستند شده است. 
فاخته‌ها لانه ندارند(جلد۶): درشهر ونیز که دریانوردان معروفی داشت،هرساله حاکم با دریاازدواج می‌کرد تاصاحب دریا شود...!
سفر الماس (جلد۷): حکایت این کتاب، حکایت الماس است و سفرهای دریایی رزمناو انگلیسی برای ملکه انگلستان. 
به دنبال کادی (جلد ۸): کادی پارچه‌ای است که با گاندی آن را نماد استقلال‌طلبی در هندوستان کرد و نهایتا هند را از استعمار انگلستان درآورد. 
افطار در کلیسا (جلد ۹): مهدی میرکیایی دراین جلد ازکتاب سرگذشت استعمار،ماجرای خالی شدن خزانه پرازالماس وفیروزه و سنگ‌های قیمتی ایران را نوشته است. 
گنج‌های کلات (جلد‌۱۰): این کتاب در مورد تاریخ ایران و اشتراکش با استعمار است. ماجرای محمود افغان و شاه سلطان حسین. 
جوانه‌های آتش (جلد ۱۱): این جلد از کتاب هم در مورد تاریخ ایران و این بار دوره قاجار و اشتراکش با استعمارگران است. 
 بازی بزرگ (جلد۱۲): این جلد از کتاب هم دوباره درباره تاریخ ایران و استعمار انگلستان است و جدایی بخش‌هایی از ایران. 
ماجرا هنوز تمام نشده (جلد ۱۳): در کنار ایران معاصر،امپراتوری بزرگ دیگری هم بودبه نام عثمانی. استعمار علاوه بر ایران، تمایل نداشت عثمانی هم بزرگ باقی بماند. 
فارغ‌التحصیل زندان (جلد ۱۴): یک روزنامه‌نگار که در حال ارسال اخبار هیجان‌انگیز از آفریقاست، به دستور پادشاه بلژیک شروع به خرید زمین‌های آفریقایی‌ها می‌کند. او این زمین‌ها را به بهای اندک می‌خرد، آن هم سه برابر مساحت بلژیک. 
ملکه تهیدست (جلد ۱۵): داستان، داستان مواجهه ناوگان دریایی قدرتمند انگلستان با چینی‌هاست. 

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد