Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@21:33:10 GMT

ربیعی در مس ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۵۹۴۸

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در این تیم ماندنی شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام عمومی باشگاه مس رفسنجان توضیحاتی را در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون وضعیت همکاری با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به صورت زیر منتشر کرد:

ظهر امروز جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره و مسئولین این باشگاه و همچنین محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بنا بر اتفاقات و انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و رسانه ای، در محل دفتر باشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه توضیحات فنی نسبت به عدم کسب نتیجه لازم در پنج هفته گذشته و شکست در جام حذفی فوتبال کشور توسط سرمربی به اعضای هیات مدیره داده شد. لازم به ذکر است اعضای هیات مدیره باشگاه قصد هیچ گونه برکناری و اخراج نداشته و کماکان تا پایان فصل حمایت کامل و قاطع خود را از آن‌ها اعلام می‌کند.

روابط‌ عمومی و رسانه باشگاه صنعت و مس رفسنجان ضمن تشکر از زحمات اصحاب رسانه اعلام می دارد اخبار باشگاه فقط از سایت رسمی باشگاه قابل پیگیری می‌باشد در غیر این صورت انتشار اخبار کذب قابل پیگرد قانونی می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مس رفسنجان محمد ربیعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد