Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@20:54:43 GMT

انتقاد از جای خالی لباس اسلامی در ویترین‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۷۵۵۸

انتقاد از جای خالی لباس اسلامی در ویترین‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر سید مجید امامی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید سر زده از یک فروشگاه حجاب اسلامی در رشت، اظهار کرد: جای لباس‌های بومی و محلی در ویترین لباس فروشی‌های گیلان خالی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند گیلان در حوزه مد و لباس، نسبت به بازیابی و به روزرسانی این لباس‌ها تاکید کرد و افزود: طراحان مد و لباس در لباس گنجینه ارزشمندی از انواع لباس‌های سنتی دارند که باید از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه مد و لباس کشور، تغییر ذائقه پوشش مردم را از اولویت‌های مهم طراحان برشمرد و بیان کرد: توجه به حجاب اسلامی و الگوبرداری از پوشش ملی و سنتی می‌تواند احیاگر مد و لباس اسلامی باشد.

امامی با اشاره به اهمیت اقتصاد در طراحی و تولید لباس‌های ملی و اسلامی، بیان کرد: اکثر فروشندگان لباس و پوشاک فقط به مسئله مالی توجه می‌کنند و برایشان مهم نیست که چه نوع لباسی در ویترین مغازه شأن گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اقتصادی سازی لباس‌های ملی و اسلامی، افزود: ابتدا باید فرهنگ استفاده از لباس‌های ملی و اسلامی را در جامعه نهادینه کرد و سپس سراغ اقتصادی سازی کردن این محصول رفت.

دبیر کارگروه مد و لباس کشور بر لزوم تعامل اتحادیه پوشاک با طراحان مد و لباس تاکید و تصریح کرد: حلقه و زنجیره تعامل اتحادیه پوشاک با طراحان و فروشندگان لباس باید بیش از پیش محکم باشد.

امامی با اشاره به برخی‌های چالش‌های فروشندگان لباس‌های اسلامی و ملی، بیان کرد: حمایت از فروشندگان و طراحان مد و لباس اسلامی مورد تاکید است.

وی، گیلانیان را مردمانی متدین و مذهبی معرفی کرد و افزود: روحیه اعتقادی گیلانیان باید به کمک لباس اسلامی بیاید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز دوازدهم رمضان کارگروه مد و لباس لباس اسلامی لباس های بومی فروشگاه های لباس ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز دوازدهم رمضان لباس اسلامی مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند