Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی 25 فروردین ماه "روز ملی منابع انسانی" را به تمامی همکاران گرامی به عنوان سرمایه های اصلی سازمان و نیز همکاران فعال در این عرصه تبریک گفته و تاکید نمود: ارزشمندترین و اساسی ترین رکن هر سازمان، منابع انسانی آن است .

به گزارش  خبرنگار ما در تبریز؛ متن پیام تبریک مهندس اکبر فتحی به این شرح است:

بسمه تعالی

با توجه به سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌ سازمان و توسعه و توانمندسازی آن که محور توانایی و دانش‌افزایی در سطح جهانی می‌باشد، مؤید این واقعیت است که انسان به عنوان شریک تعیین‌کننده و مؤثر در سازمان‌ها، مدنظر قرار گرفته و توسعه منابع انسانی، موجب توسعه همه ‌جانبه و متوازن سازمان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک، اصلی‌ترین عامل اجرایی شدن راهبردها و برنامه‌های اجرایی هر سازمانی، نیروی انسانی آن است که با مدیریت صحیح سایر منابع، می‌تواند بهترین نتیجه را در نیل به اهداف تعیین شده سازمان تأمین نماید.

منابع انسانی سرچشمه همه تحولات یک سازمان و تعیین کننده ترین عامل در کیفیت ارایه خدمات هستند و بی شک نامگذاری 25 فروردین به نام روز ملی منابع انسانی، یادآوری این مطلب است که موفقیت سازمانها برای تسهیل مسیر توسعه و پیشرفت به وجود منابع انسانی توانمند وابسته است و حاوی پیامی روشن به نیروهای شاغل و پیامی سرشار از امید به آینده و بیدارکننده حس مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس، چراکه حیاتی ترین، ارزشمندترین و اساسی ترین رکن هر سازمان منابع انسانی آن است که می تواند ضعفهای درونی و تهدیدهای بیرونی سازمان را رفع نموده و قوتهای درونی و فرصتهای برونی را به بهترین شکلی به خدمت سازمان درآورد و تمام سازمانها برای برخورداری از عملکرد مناسب و دستیابی به اهداف استراتژیک خود نیازمند سرمایه‌ انسانی توانمند هستند.

تعالی فردی و سازمانی در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی مستلزم توسعه سرمایه های انسانی مشتمل بر آموزش، توانمندسازی، ارتقاء صلاحیت و انگیزه کارکنان توام با ترویج فرهنگ یادگیری، خلاقیت، نوآوری و مشارکت و کار تیمی بوده که جملگی سرلوحه اهداف استراتژیک و ارزش های سازمانی سازمان می باشد.

بیست و پنجم فروردین، «روز ملی منابع انسانی» فرصت مغتنمی است تا خدمات ارزشمند همکاران گرامی را به عنوان سرمایه های اصلی سازمان ارج نهاده و از تلاش صادقانه آنان در پیشبرد رسالت و برنامه‌های سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه قدردانی نمایم امیدوارم با شناسایی شاخصهای کلیدی نیل به اهداف عالی خانواده بزرگ جهادکشاورزی، شاهد پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر منابع انسانی باشیم سلامتی ، سعادت و توفیق روز افزون همه شما را از درگاه خداوند خواستارم .

اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهادکشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، محسن ذبیحی با اشاره به اینکه اصلاح روابط مالی صنعت برق می‌تواند به سرعت گردش منابع نقدینگی و حذف بروکراسی امکان برنامه‌ریزی و برآورد منابع برای کل سال بهبود نقدینگی بر اساس تلاش شرکت‌ها در وصول استفاده از اعتبار گردش نقدینگی در حساب شرکت‌ها انگیزه وصول معوقات رسوب شده در استان‌ها و حمایت مقامات سیاسی استان بیانجامد، گفت: تأمین منابع مالی در حوزه جاری با توجه به نیازهای منطقی هر شرکت با تعیین ضرایب محاسبه و تعیین شده، انجام خواهد شد و متناسب با آنها منابع لازم در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌ای سعی شده تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانون موجود، برنامه‌های مصوب سالیانه بر اساس منابع در دسترس، اجرا و از طریق کنترل حجم سرمایه گذاری شرکت‌ها از افزایش بدهی‌ها جلوگیری شود.

ذبیحی در عین حال بزرگترین تهدید در راه اجرای طرح مالکیت و استقلال مالی شرکت‌های توزیع را عدم توجه کافی احتمالی برخی از شرکت‌های توزیع به مناسبات و نحوه خرید برق از بورس انرژی و عدم مراقبت و مدیریت دقیق تناسب منابع و مصارف عنوان کرد و در خصوص بدهی سالیان گذشته شرکت‌های توزیع به سازندگان و پیمانکاران نیز گفت: حل اساسی این بدهی‌ها مستلزم اصلاحات اساسی اقتصاد صنعت برق در هزینه انشعاب و دریافت بهای تمام شده قیمت برق است.

وی در همین زمینه افزود: اما در کوتاه مدت استفاده از رسوب معوقات فروش برق و وصول آن در شرایط حاضر، راه حل کوتاه مدت است، ضمن آنکه امیدواریم بخشی از بدهی‌ها نیز از طریق ظرفیت‌های قانونی در دسترس قابل تحقق، در آینده تأمین شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان تأمین برق تعهدات ایجاد شده در حوزه مشترکین جدید را اولویت نخست کارهای حوزه توزیع نیروی برق در کشور اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: طرح‌های مرتبط با گذر از اوج بار سال ١٤٠٣، هوشمندسازی و کنترل پذیری بار و طرح‌های تبدیل شبکه‌های سیمی مسی به کابل خود نگهدار نیز در زمره برنامه‌های اولویت دار سال جاری است.

کد خبر 6089929 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود