Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شیخی صبح پنجشنبه در صد و پنجاه و هفتمین شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش نیاز است و اگر این کار انجام شود منابع زیادی به آموزش و پرورش استان برای احداث فضای آموزشی می‌رسد.

وی افزود: برای فروش ملک مرحوم ملکیان دعوای قضائی زیادی مطرح شد که یکی از نزدیکان او مدعی بود که این مشکل حل شد اما برای صلح فروش هنوز پیش نرفته است و برای تغییر کاربری زمین اهدا شده واقع در کرج مشکلاتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حقوقی و املاک آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: حدود ۱۵۰ میلیارد از فروش و تغییر کاربری ملک واقع در کرج به آموزش و پرورش استان اصفهان خواهد رسید که می‌توان با آن ۵ هنرستان ساخت.

هر روز یک کلاس به دست خیرین ساخته می‌شود

همچنین مجتبی ملااحمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز در سال ۱۳۷۸ ایجاد شد که حدود هشت هزار و ۳۰ روز از تأسیس آن می‌گذرد و در این مدت حدود هشت هزار کلاس به اجرا در آورده است.

وی افزود: این یعنی خیرین هر روز یک کلاس با احتساب روزهای تعطیل احداث کردند که نشان می‌دهد آنها به این کار تعهد دارند و امیدواریم دولت نیز در این میان به تعهدات خود عمل کند.

اولین استان نهضت ساخت هنرستان کشور بودیم

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ادامه داد: ۲۹۰ پروژه فعال و غیرفعال، در حال ساخت یا منتظر برای اعتبارات دولتی در حال انجام است و ۶۰ پروژه در حال توافق نامه داریم که مجموعاً معادل ۳۵۰ پروژه خواهد شد.

وی اضافه کرد: از آبان ماه سال ۹۸ رشد ۳۰۰ درصدی خیرین را داشتیم که جای تشکر از این جمع دارد، همچنین ما در اصفهان اولین استان نهضت هنرستان سازی کشور بودیم که ساخت حدود ۲۰ تا ۳۰ هنرستان در مجمع مدنظر است که ۵ هنرستان تصویب شده است.

ملااحمدی تصریح کرد: سال ۹۰ یک خیر ۴۵۰ هزار دلار پول داده اما هنوز دولت به تعهدات خود عمل نکرده است و این خیر ناامید شده است، همچنین در وضعیت‌های مشابه ۱۳۰ پروژه فعال داریم که لازم است برای این امر از اموال بی استفاده فروش برسد تا تأمین پروژه‌های خیرین مدرسه ساز انجام شود که حدود ۷۰۰ میلیارد بودجه نیاز دارد.

کد خبر 5466768

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش اصفهان هنرستان ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی انقلاب اسلامی هنر مشهد گرد و خاک ماه مبارك رمضان جام جهانی 2022 قطر آموزش و پرورش استان خیرین مدرسه ساز استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سومین جلسه کارگروه استانی پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول در دانشگاه اصفهان گفت: این رویداد بین المللی با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز در اصفهان برگزار می‌شود.
در این نشست هدف از این طرح را ساماندهی رشته های تحصیلی بویژه در مقطع کارشناسی عنوان کرد و گفت؛ پیاده سازی استانی آمایش عالی و مدیریت طرح تحول استان اصفهان ضروری است.قاسم عموعابدینی افزود ؛کارگروه استاتی در هر استان تشکیل و موارد مرتبط با تکالیف مقرر در بند آمایش آموزش عالی در سطح استان را بررسی ، تدوین و به شورای گسترش آموزش عالی پیشنهاد می دهد. وی گفت ؛ آموزش عالی در سطح استان با هدف رعایت اصل عدالت آموزشی و توجه به نقاط محروم و مرزی الزامی است.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از هزارو ۷۰۰ کلاس درس درآذربایجان غربی
  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود