Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد جهت سهولت در خدمات رسانی‌های چک‌های بنفش صیادی، امکان «ثبت»، «تایید دریافت» و «انتقال» تا سقف مبلغی ۱۵ میلیون تومان از طریق پیامک فراهم شد.

همچنین امکان انواع استعلام بدون سقف مبلغی برای اطلاع از وضعیت چک و صادرکننده چک نیز با استفاده از ارسال پیامک فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک از طریق اینترنت بانک، موبایل‌بانک، برنامک‌های موبایلی، شعب و خودپرداز‌های بانک‌های عامل امکان‌پذیر بود هم اکنون امکان انجام فرآیند‌های مرتبط با چک از طریق پیامک نیز به این موارد افزوده شده است.

انتقال چک نیز صرفا از طریق سامانه صیاد امکان‌پذیر است. در صورت عدم ثبت سیستمی چک در سامانه صیاد و تایید آن توسط ذی‌نفع، بانک، امکان پرداخت وجه چک به ذی‌نفع را نخواهد داشت.   منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چک بانک مرکزی سامانه صیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند

 سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده الست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان