Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۹۰ میلیارد ریال کود احتکار شده در داراب

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف مقدار زیادی کود شیمیایی احتکار شده به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان داراب با اقدامات فنی و تخصصی از دپو غیر مجاز و احتکار انواع کود شیمیایی در یکی از محلات این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران انتظامی به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی، بهداشت، سپاه و امر به معروف به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۴ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی و همچنین یک هزار و ۸ لیتر کود شیمایی مایع که احتکار شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه حسب دستور مرجع قضائی انبار مورد نظر پلمب شد، گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با قانون شکنان، محتکران و قاچاقچیان، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

کامیون‌های حامل احشام توقیف شدند

فرمانده انتظامی خفر گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون ۱۵۲ رأس گوسفند قاچاق کشف کنند.

سرهنگ یوسف احمدی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان خفر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۱۵۲ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل است.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: رانندگان هر ۲ خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۱۷۰ کیلوگرم آویشن قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۷۰ کیلوگرم آویشن قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: مأموران انتظامی لارستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل وسایط نقلیه عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ خودرو پژو پارس و وانت پیکان مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۷۰ کیلوگرم آویشن کوهی قاچاق کشف کردند، گفت: ارزش کالا‌های کشف شده بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این رابطه هر ۲ راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع شدند.

شدند، گفت: برداشت و خروج دارو‌های گیاهی از کشور تابع مقررات خاصی است و پلیس با هرگونه حمل و جابجایی آن بدون مجوز قانونی برخورد می‌کند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انهدام اعضای باند سارقان خودرو در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از انهدام اعضای باند سارقان خودرو و درون خودرو خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴ مدرس شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

او گفت: مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش همه جانبه موفق به شناسایی اعضای یک باند ۳ نفره سارقان شده و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۴ فقره سرقت خودرو و درون خودرو اعتراف کردند، گفت: سارقان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۴ دستگاه سواری مسروقه کشف شد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا قاچاق کالا حوادث و انتظامی مراحل قانونی تحویل فرمانده انتظامی احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس