Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:05:52 GMT

فرمایشات رهبر معظم انقلاب بالاتر از دستور اداری است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۰۰۸

فرمایشات رهبر معظم انقلاب بالاتر از دستور اداری است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مدیران توجه داشته باشند که فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بالاتر از هر دستور اداری است.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۲۵ فروردین‌ماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار کرد: در جلسه گذشته نکات ویژه‌ای مطرح شد که دیگر نیاز به تکرار نیست. انتظار این بود که مدیران برنامه خود را به استانداری در راستای تحقق شعار سال بیان کنند که البته این موضوع باید مکتوب باشد تا بدانیم اولویت‌ها چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در صورت مکتوب ارائه شدن اهداف و نقشه راه، امکان پیگیری امورات از مقامات بالاتر و خود مدیر به وجود می‌آید، افزود: در همه امور چارچوب مشخص است و مقام معظم رهبری راهبردها را تعیین کرده‌اند. وقتی ولی‌امر در راس قرار می‌گیرند، فرمایشات ایشان به عنوان تشریفات محسوب نمی‌شود و بالاتر از هر دستور اداری است که در همین راستا نخستین گروهی که باید منویات ایشان را عملیاتی کند، کارگزاران نظام هستند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: همه مدیران و آحاد جامعه باید توجه داشته باشند که فردی چه به نظام الهی معتقد باشد، چه نباشد؛ وقتی ولی‌امر، فرمانی ارائه می‌کنند، دستور ایشان باید بدون تشریفات و در اسرع زمان انجام شود و این فرمایشات بالاتر از دستور اداری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مدیران باید در دادگاه قضاوت عمومی و دادگاه الهی نسبت به عملکرد خود پاسخ‌گو باشند و نباید از این موضوع غافل شد، گفت: متاسفانه در جمهوری اسلامی کمتر در این مورد سئوال می‌شود، این در حالی است که مدیران باید بیش از همیشه به خصوص در دوران مدیریت خود به این مسئله توجه کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه خیلی از مسئولان به انجام ندادن وظایف و ترک فعل مبتلا هستند، یادآور شد: در این مورد خداوند انسان را سخت‌گیرانه مورد مواخذه قرار داده است، چون ما مسئولیم و باید در دو دادگاه افکار عمومی و دادگاه عدل الهی پاسخ‌گو باشیم.

وی با بیان اینکه مدیران پست خود را نعمتی الهی بدانند، نه اینکه آن را از عضویت در گروه و یا آشنایی به دست آوردند، تصریح کرد: افرادی که جایگزین مدیران قبلی می‌شوند، نباید مغرور شوند، چون اگر این اتفاق بیفتد، همین مسئولیت زمینه شکست آن‌ها را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه استغفار با نیت صادقانه دل را صفا می‌دهد، اظهار کرد: استغفار باید با نیت صادقانه باشد، چون موجب صفا و طهارت روحی و نیز جلب رحمت الهی در زندگی فردی و میدان‌های بزرگ فردی و اجتماعی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر حضور مدیران در نمازهای جماعت و جمعه، خاطرنشان کرد: اعلام و ابلاغ حضور در نماز جماعت و جمعه با بخشنامه نتیجه‌بخش نیست و فرد خود باید تصمیم به حضور داشته باشد. مدیران با حضور در نمازهای جماعت می‌توانند اعتماد مردم را جلب کنند، زیرا جلب اعتماد با پول‌پاشی ایجاد نمی‌شود. مدیران توجه داشته باشند که نماز جماعت باید پشت ویترین باشد تا همه آن را ببینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان شورای اداری استان زنجان دستور اداری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد