Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@22:55:18 GMT

خبرنگاران چشم بینای مردم در کنار مسئولان هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۰۲۸

خبرنگاران چشم بینای مردم در کنار مسئولان هستند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران فعال شهرستان لنجان آماده همکاری با ادارات و نهادهای اجرایی هستند بنابراین مسئولان حضور خبرنگاران را یک ظرفیت بدانند و به این قشر به چشم همیار و فرصت انتقال عملکرد، انتظارات، مطالبات و کاستی‌ها نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع مسئولان شهرستان لنجان اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: وظیفه اصلی مسئولان امروز تحکیم انقلاب اسلامی است از این رو همه ما باید به‌صورت جهادی کارکرده و در راستای حل مشکلات مردم سر از پا نشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد، افزود: اقدامات ما به عنوان مسئول همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نوشته می‌شود از این رو نیاز است ابتدا مشکلات را ببینیم و اقداماتی که در جهت رفع آن‌ها باید انجام شود را مطرح و اجرایی کنیم.

فرماندار شهرستان لنجان فرهنگ اقدام و عمل را مهمتر از برنامه دانست و تصریح کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی برخی افراد تحت عنوان مطالبه‌گری سوال می‌کنند که مسئولان برای مردم و کشور چه اقداماتی را انجام داده‌اند از این رو ادارت، دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان گزارش اقدامات و عملکرد خود را با استفاده از رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان چشم بینای مردم در کنار مسئولان هستند، ادامه داد: رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران فعال شهرستان لنجان آماده همکاری با ادارات و نهادهای اجرایی هستند بنابراین مسئولان حضور خبرنگاران را یک ظرفیت بدانند و به این قشر به چشم همیار و فرصت انتقال عملکرد، انتظارات، مطالبات و کاستی‌ها نگاه کنند.

محمدی اضافه کرد: متأسفانه امروز به دلایل مختلف امید و اعتماد مردم در جامعه کاهش یافته و این در حالیست که اگر عزم جهادی مسئولان برای حل مشکلات به درستی به مردم اطلاع رسانی شود و آثار کارها و اقدامات در زندگی آنان لمس شود امید به زندگی در جامعه افزایش یافته و اعتماد از دسته رفته برخی از مردم به مسئولان نیز باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه دولت مردمی فاکتورهایی دارد که باید در شهرستان لنجان به آنها توجه شود، عنوان کرد: یکی از مباحث مهمی که در دولت سیزدهم به آن توجه جدی شده است شنیدن سخنان مردم و برقراری ارتباط مسئولان با مردم بدون واسطه است از این رو انتظار می‌رود این مهم در همه ادارت و دستگاه‌های شهرستان لنجان مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولان شهرستان لنجان در برنامه‌های خود دچار اشتباهی شدند آن را با مردم در میان گذاشته و از آنان عذرخواهی کنند چراکه قطعاً مردم این عذرخواهی را پذیرفته و اعتمادشان به مسئولان افزایشی دوچندان خواهد شد.

وی مطالبه اصلی امروز نسل جوان از مسئولان را تحقق سند تحول دولت مردمی و انقلابی دانست و متذکر شد: امروز شعارهای دولت مردمی و انقلابی توسط مردم دنبال شده و انتظار دارند این شعارها توسط مسئولان در سطح شهرستان اجرایی شود.

محمدی تاکید کرد: عدالت محوری و فساد ستیزی دیگر مسئله‌ای است که در شهرستان لنجان باید به آن توجه شود چراکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند فساد ستیزی مکمّل عدالت‌ورزی است و باید تلاش شود زمینه‌های فساد از بین برود تا شاهد برقراری عدالت در سطح جامعه باشیم.

کد خبر 568388

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان فرماندار شهرستان لنجان خبرنگاران اطلاع رسانی اعتماد امید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد