Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:04:19 GMT

نیروهای عراقی ۵ عنصر تکفیری داعش را دستگیر کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۰۳۸

نیروهای عراقی ۵ عنصر تکفیری داعش را دستگیر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، سلسله اقدامات ضد تروریستی نیروهای ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات‌های جدیدی را علیه بقایای تکفیریها ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق به صورت همزمان ۲ عملیات جداگانه را در استان‌های مختلف این کشور به اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات‌ها امروز در استان‌های صلاح الدین و نینوا انجام شدند.

منابع امنیتی در عراق اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور توانستند در استان‌های صلاح الدین و نینوا ۵ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کنند. گفته می‌شود که عناصر بازداشت‌شده پیشتر نیز تحت تعقیب بوده اند.

کد خبر 5466994 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ارتش عراق عملیات صلاح الدین اوکراین فلسطین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین رژیم صهیونیستی آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا عراق پاکستان عربستان سعودی لبنان ایران کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند