Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@19:16:32 GMT

سردار قاآنی: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۴۰۳

سردار قاآنی: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز پنجشنبه ٢۵ فروردین در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه گفت: سردار حجازی یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی است و در همه صحنه‌ها از جلوداران نظام بوده است. این مراسمات یاد و خاطره شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلمیانی، شهید حسین خزاری و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی قدس سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فلسطینی که در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند، گفت: شهدای فلسطینی نشان دادند اسلام، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و راه شهدا همچنان استمرار دارد. ما به تاسی از شهدا می‌توانیم راه زندگی درست را فرا بگیریم.  ما در وسط میدان مبارزه هستیم. جمهوری اسلامی ایران جلودار صحنه علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است و ما به تاسی از شهدا راه پر عزت و عظمت آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند هنر آن است که بدون هیاهو‌های سیاسی و خودنمایی شیطانی برای خدا به جهاد برخیزید و خود را فدای هدف کنید، خاطر نشان کرد: شهید حجازی با تکلیف مداری، تلاش و تدبیر مصداق این سخن است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به پیام رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند شهید حجازی فردی مجاهد، دارای فکری پویا و دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود، تاکید کرد: این مجاهد فی سبیل‌الله و این مرد میدان کار و تلاش خلاصانه و حاضر در همه صحنه‌ها که نیاز بود بدون هیاهوی سیاسی حضور داشت.  شهید حجازی مراتب مختلف مسئولیتی را در سپاه طی کرده بود، اما همچنان که رهبر در پیام فرمودند در مسئولیت‌های بزرگ سپاه خدمت کرده و در همه آن‌ها سربلند و موفق بوده و این سخن رهبر معظم انقلاب بود. او در مسئولیت‌های خطیر با تایید رهبر انقلاب خدمت کرده و اوج مسئولیت‌های بلند در عناوینی خیلی پایین‌تر از آن می‌ایستد و با نهایت تدبیر تلاش می‌کند.

این فرمانده شاخص جبهه مقاومت گفت: یکی از مراتب شهید حجازی برای رسیدن به شهادت اخلاص او بود و با اینکه جانشین فرمانده سپاه بود، آمد و شد جانشین فرمانده نیروی قدس و با جدیت و تلاش کار خود را انجام داد. در جبهه مقاومت مردم می‌دانند که شهید حجازی جز برجسته‌ترین مردان در حوزه مقاومت است و از قبل از انقلاب فعالیت‌های خود را انجام داد و زندان و شکنجه باعث نشد از راهش خارج شود و در دفاع مقدس و بمباران شیمایی خیبر حضور داشت و مسئولیت خود را انجام داد و پس از آن نیز غریب به ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بود و کمتر کسی را داریم که چنین مراحل مقاومت را داشته باشد.  سردار حجازی پس از حضور در جبهه مقاومت و خط مقدم مقابله با صهیونیست با برنامه‌ریزی توانست موفق و سربلند باشد و سید حسن نصرالله او را جزء دوستان با تدبیر و جزء برنامه‌ریزان جبهه مقاومت و با تدبر تعبیر می‌کنند.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: جوانان مقامت با علمیات‌های خود تمام سیستم رژیم صهیونیستی را به هم زده‌اند. یک جوان فلسطینی تمام ارکان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند بعد این‌ها سر و صدا می‌کنند و قصد جنگ با ایران اسلامی را دارند؟

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسماعیل قاآنی سپاه پاسداران اسرائیل فرمانده نیروی قدس سپاه رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت شهید حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین