Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدیدی که از شرکت محور سازان زاگرس داشت، بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از تولیدکنندگان تأکید کرد.

خبرگزاری میزان- توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور و بازدید از شرکت محور سازان زاگرس که از تولید کنندگان اصلی قطعات خودرو در کشور است، بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از تولیدکنندگان تأکید کرد و گفت: بنا به منویات مقام معظم رهبری چنانچه در شعار سال هم هویداست و نیز تأکیدات مؤکد رئیس محترم قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، معتقدیم اقتصاد و کارآفرینی مسئله اصلی کشور است و حضور امروز در این واحد تولیدی به منظور بررسی میدانی و حل مشکلات این واحد تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری حمایت از واحد‌های تولیدی را از وظایف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و یادآور شد: بسیاری از این واحد‌ها دارای گره‌های حقوقی و قضایی هستند که در سال جدید و در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با گره گشایی از این مشکلات و حتی المقدور با حضور میدانی تلاش خواهیم کرد به رونق این واحد‌ها کمک کنیم.

وی رویکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان را در سال جدید متفاوت از سال گذشته عنوان کرد و گفت: با کار‌های کارشناسی و استفاده از نظرات کارشناسان در حوزه‌های مختلف هیچ تصمیمی و مصوبه‌ای را در این ستاد مطرح نخواهیم کرد مگر آنکه آن را به اجرا در آوریم.

توسلی زاده افزود: در نشست روز سه‌شنبه این هفته به بررسی شرکت تولیدی محورسازان زاگرس پرداختیم و امروز با حضور میدانی تلاش می‌کنیم ضمن حل مشکلات آن به رونق این واحد تولیدی که حقیقتا یک واحد تولیدی استثنا و دانش بنیان با ارزآوری بالا در کشور است، کمک کنیم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه ادامه داد: این واحد تولیدی بیش از ۱۳۰ نفر نیروی انسانی مؤثر و مستقیم و بیش از ۵۰۰ نفر غیرمستقیم مستخدم دارد و در سال جدید بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان خرید تضمینی از خودروسازان جذب کرده است و بخش عظیمی از نیاز‌های صنعت خودروسازی کشور را تأمین می‌کند.

رئیس کل دادگستری تأکید کرد: یکی از راه‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی و ایجاد رفاه و اشتغال آفرینی حمایت از همین واحد‌های تولیدی و ایجاد رونق کاری و اقتصادی در آنهاست.

لازم به ذکر است شرکت محورسازان زاگرس که تولید کننده قطعات خودرویی است در مساحتی بالغ بر ۴ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسید و تاکنون توانسته عناوین بسیاری را در زمینه‌های مختلف از جمله تخصیص بیش از ۸۰ درصد ظرفیت تولیدی قطعات گروه خودروسازی سایپا را در سال ۱۳۹۵ و واحد صنعتی نمونه و کارآفرین برتر استان کرمانشاه را به خود اختصاص دهد.

در این بازدید برخی مشکلات مطرح شده از سوی مدیر عامل این شرکت در حوزه قضایی، به صورت آنی و تلفنی از سوی رئیس کل دادگستری پیگیری و دستور پیگیری و تسریع در رسیدگی و حل مشکل از سوی ایشان صادر شد.

بیشتر بخوانید: حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در یکی از محله‌های کم برخوردار از شرایط اجتماعی

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری کرمانشاه قطعات خودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمانشاه قطعات خودرو رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود

حجت‌الاسلام حسینی در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار کرد: مسئولین قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحد‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند. 

وی تاکید کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به ضرورت تکریم مراجعین به دستگاه قضایی، گفت : یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است. 

حسینی خطاب به روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تامین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند. 

وی اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه نمودن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان