Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطیف صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به واژگونی تانکر حمل سوخت گاز مایع در بامداد روز چهارشنبه هفته جاری  در۲۵ کیلومتری دهلران به اندیمشک افزود : بلافاصله اورژانس و راهداری و پلیس راه و آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شد و مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان شهدای دهلران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این حادثه در حدفاصل روستای پتک دیناروند و بربیجه و در نزدیکی جاده آسفالت اصلی اتفاق افتاده بود، اظهار داشت :مراقبت های لازم در محل انجام و بلافاصله اقدامات برای ایمن سازی محل و جابجایی این تانکر به همت ستاد بحران شهرستان و شرکت های فعال منطقه در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ویژه دهلران گفت:با تلاش شبانه روزی ستاد بحران شهرستان امروز کار حمل و جابجایی این تانکر به اتمام رسید.

صادقی از  اورژانس و عوامل ایمنی و آتش نشانی و شهرداری دهلران و پتروشیمی و شرکت اویک و ان جی ال  و راهداری و پلیس راه  ونیروی انتظامی و هلال احمر بخاطر حضور در محل و اقدامات شبانه روزی قدر دانی کرد.

برچسب‌ها ایلام دهلران گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دهلران گاز ایلام دهلران گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • سد مخزنی«دویرج» دهلران سرریز کرد
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان