Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد ساداتی نژاد گفت: ایذه یک شهرستان کشاورزی است و اقتصاد این شهرستان ذاتا کشاورزی و دامپروری است همچنین استان خوزستان قلب و قطب کشاوری کشور است و در این زمینه قابل مقایسه با استان های دیگر نیست.

او می گوید: این شهرستان ها که در شمال استان خوزستان قرار دارد طبیعتا به یک سرمایه گذاری ویژه نیاز دارد؛ طرح ۵۵۰ هزار هکتاری که مطالبه به حق مردم است و حضرت آقا این طرح را توصیه کردند مطالعات این موضوع انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساداتی نژاد گفت: در حوزه های آب و خاکی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است و مرمت قنوات در دستور کار قرار دارند همچنین در حوزه پروتئین دامی کمبود وجود دارد و با توجه به ظرفیت موجود که مردم به این کار آشنایی دارند برای پشتیبانی از اشتغال وابسته به حوزه دامپروی در راستای خودکفایی پروتئین با کمک امور دام طرحی در مورد پرورش دام سبک و سنگین راه اندازی خواهد شد و با این کار به تامین گوشت خواهیم رسید.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی سهمیه تخصیص دامدار کارت باید در این منطقه بیشتر شود تا مشکل دامدارانی که توانایی خرید علوفه را ندارند حل شود.

ای مقام مسئول می گوید: با توجه به ظرفیت بالای طبیعی شهرستان های ایذه، باغملک و دزپارت این شهرستان ها آزمایشگاه های منابع طبیعی کشور هستند و این خشکسالی که گریبانگیر مردم شده است مربوط به این منطقه نیست و کل کشور درگیر این مشکل هستند همچنین در تلاش هستیم تا در حوزه کشاورزی تحولاتی عظیم ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بوانات لازمه تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب را تغییر نگرش نسبت به تولید و دخالت دادن زیست بوم‌ها در امر تولید دانست و بیان کرد: این امر تنها با مشارکت مردم به عنوان پیشران تولید محقق می‌شود.

امام جمعه بوانات افزود: اینکه عده‌ای در تهران بنشینند و بخشنامه‌ای الزام‌آور برای کل کشور بنویسند و ابلاغ کنند این فقط رفع تکلیف است و عملاً دردی از دردهای بی‌نهایت تولید را درمان نکرده و نخواهد کرد.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان قدرت در هر کشوری اقتصاد و تولید آن کشور است، عنوان کرد: برای محقق شدن شعار سال رهبری باید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی امور به مردم واگذار شود، اما بدون توجه به الزامات اصلی این امر و بدون توجه به زیست‌بوم‌ها، تصدی‌گری مرکزی مانع اصلی تولید است و عملاً مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل تولید، گرفتار بروکراسی اداری فلج کننده‌ای هستند که انگیزه ورود به امر تولید از آنها سلب شده است.

حجت الاسلام زارع در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به‌مسائل جاری شهرستان بوانات زد و بیان کرد: یکی از توقعات بحق مردم بوانات از مسؤولان استانی توجه به مطالباتی است که از طریق نمازجمعه به عنوان رابط بین مردم و حاکمیت خواسته‌های آنها را بیان می‌کند و ما منتظر پاسخ مسؤولان استان به مطالبات مردم بوانات هستیم.

وی ادامه داد: وقتی موضوعی دغدغه عامه مردم شد، و خلاء آن در شهرستان محسوس شد برای اینکه این موضوع به عنوان یک نیاز، یک کمبود، یا یک مشکل به اطلاع متولیان امر برسد، تنها راهی که ما به مردم عزیز پیشنهاد می‌کنیم، حفظ آرامش عمومی و بیان آن خواسته از طریق خطبه‌های نمازجمعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات اظهار داشت: طرح‌های مهم عمرانی خصوصاً مسئله جاده و راه‌آهن، مشکلات مسکن ملی، موضوع مهم آبخیزداری، معضلات فراوان بهداشت و درمان، برخی مدیریت‌های ناکارآمد، از مهمترین مطالبات مطرح شده چند ماه اخیر شهرستان بوانات است که منتظر پاسخ به این مطالبات هستیم.

کد خبر 6089117

دیگر خبرها

  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان