Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول موسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار گفت: آئین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم شهرستان برخوار با تجلیل از بیش از ۲۰۰ حافظ کل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین جعفری مسئول موسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه سابقه حفظ قرآن در شهرستان به طور عمومی به دهه ۷۰ بر می‌گردد، گفت: متاسفانه برخی از حافظان قرآن برخوار پس از ۳۰ سال ممارست با این کتاب الهی، متاسفانه هنوز مظلوم و مهجور واقع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این موضوع، شناسایی حافظان کل قرآن کریم شهرستان را برای تجلیل از آنها در دستور کار قرار دادیم.

جعفری اظهار کرد: اکنون بیش از ۲۰۰ حافظ کل قرآن در شهرستان برخوار شناسایی شده اند که قرار است در همایشی که فردا (پنجشنبه ۲۵ فروردین) در تالار پذیرایی گل گندم خورزوق برگزار می‌شود از آنها تجلیل شود.

مسئول موسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار با بیان اینکه حافظان قرآن به همراه خانواده در این همایش حضور پیدا می کنند، عنوان کرد: این همایش از ساعاتی پیش از اذان مغرب با قرائت حافظان آغاز و پس صرف از ضیافت افطار، همایش ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: قرار است به غیر از تجلیل از حافظان کل قرآن، در ۴ بخش دیگر نیز از حافظان قرآن و تجلیل شود.

جعفری در ادامه تشریح کرد: از اولین حافظ قرآن کریم شهرستان، خانواده های قرآنی که حداقل ۲ نفر از اعضای خانواده حافظ کل باشند، حافظین کم سن و سال و نوجوان و حافظانی که ضمن حفظ، در اکثر آزمون ها و مسابقات استانی، شهرستانی و کشوری دارای رتبه شدند هم به صورت مجزا تجلیل خواهد شد.

مسئول موسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار گفت: حامد منیری مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت (ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس و حافظ کل قرآن کریم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان برخوار در مجلس و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی نیز در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری این همایش در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرآن کریم شهرستان حافظان کل قرآن کل قرآن کریم حافظ کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن