Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور با اشاره به نیاز سالانه کشور به یک میلیون مسکن، گفت: نباید مسئله سرعت در کار، سبب شود که دقت و کیفیت در ساخت مسکن نادیده گرفته شود.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این نهاد را برآمده از اراده و فرمان حضرت امام (ره) و مولود انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این نهاد مهم با مجموعه‌ای از نیرو‌های انقلابی، با انگیزه، جهادگر و کارآمد با ماموریت تامین مهم‌ترین نیاز محرومان شکل گرفت و علاوه بر حوزه مسکن منشا خیرات و برکات فراوانی در عرصه‌های راه‌سازی در روستا‌ها و حتی در برخی شهر‌ها شد و از خود کارنامه درخشانی بجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای رئیسی روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را از ویژگی‌های ضروری مدیریت در بنیاد مسکن برشمرد و تصریح کرد: همین روحیه باید در همه سطوح برنامه‌ریزی و ماموریت‌های این نهاد استمرار یابد.

رییس جمهور با اشاره به نیاز سالانه کشور به یک میلیون مسکن و ضرورت جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در این زمینه بر ضرورت سرعت در ساخت مسکن و تحویل به هنگام به متقاضیان تاکید کرد و گفت: البته نباید مسئله سرعت در کار، سبب شود که دقت و کیفیت در ساخت مسکن نادیده گرفته شود. وظیفه شما ساخت مسکن ایمن، مطمئن و مستحکم است و هر گونه کم‌توجهی به این اصل زیان‌های سنگینی در پی خواهد داشت.

رئیسی با تاکید بر اهمیت ساخت مسکن در شهر‌ها و روستاها، متناسب با جلوه‌های فرهنگ و معماری ایرانی و اسلامی، به لزوم توجه به شعار امسال در این زمینه اشاره کرد وافزود: مسکن‌سازی، صنعتی پیشران و زیربنایی است بنابراین ساخت مسکن باید دانش‌بنیان و مبتنی بر علم و فناوری‌های نوین باشد و با توجه به حوادث فراوان طبیعی نظیر سیل و زلزله در کشور مقاوم‌سازی به عنوان اصلی مهم مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌االله رییسی خدمات فراوان بنیاد مسکن و دیگر نهاد‌های انقلابی را در شرایط پس از وقوع حوادث طبیعی افتخارآمیز دانست و گفت: با همت و تلاش بی‌وقفه جهادگران این عرصه و با استفاده از تجربه‌های ارزنده و درخشان بعد از انقلاب، باید نیاز و کمبود مسکن که در حال حاضر بر اساس قانون یک میلیون واحد در سال است تامین شود.
رییس جمهور نقش مسکن و سرپناه مطمئن را در جلوگیری از مهاجرت روستائیان و حاشیه نشبنی در شهر‌ها مهم برشمرد و اظهار داشت: تامین مسکن در کنار فراهم کردن امکانات زندگی و ارایه تسهیلات و خرید محصول کشاورزان می‌تواند زندگی در روستا را با صرفه کند و از ضرورت‌های اساسی است.

رییسی لزوم ساخت مسکن ارزان‌قیمت و در عین حال استاندارد در شهر‌ها و روستا‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه نهاد‌ها و دستگاه‌های فعال و موثر در حوزه مسکن باید ارزان‌سازی و سهولت در امکان دسترسی به مسکن را برای مردم بویژه نیازمندان فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: آیت‌الله رئیسی: دستگاه‌های مربوطه زمینه سفر آسان و ارزان زائران به اماکن زیارتی را فراهم کنند

انتهای پیام/

برچسب ها: آیت الله رئیسی ساخت مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی ساخت مسکن ساخت مسکن آیت الله شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛سید محمد مقیمی, رئیس دانشگاه تهران در حمایت از تجمعات دانشجویی در آمریکا و اروپا و در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده‌ها دانشگاه آمریکا گفت: امروز اعتراض های ماه‌های اخیر مردم جویای نور و بری از ظلمت در کشورهای حامی رژیم خونخوار صهیونیستی، دیگر محدود به تظاهرات مردم در خیابان‌ها نیست بلکه با شکلی منسجم‌تر، خود را در قالب شکل‌گیری و گسترده شدن اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی نشان می‌دهد؛ اعتراضاتی که بی‌شک با ورود اساتید و دانشجویان، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.
مقیمی افزود:گسترده شدن اعتراضات در ده‌ها دانشگاه آمریکا و کشیده شدن زبانه‌های آن به دانشگاه‌هایی در انگلیس و فرانسه، با خطاهای محاسباتی که از طرف حکام این کشورها در قبال این حرکت صورت می‌گیرد، رژیم صهیونیستی و ایادی آن را در باتلاقی به مراتب دهشتناک‌تر و عمیق‌تر از آنچه در آن فرو رفته‌اند، می‌بلعد؛ و تازه این آغاز ماجراست.
رئیس دانشگاه تهران افزود: دانشجویان عدالت‌خواه و استادان پیشگام آزادی در آمریکا و اروپا؛ پیام ما را دریافت کنید، از پای ننشینید، رهایی هزینه دارد, ما دانشگاهیان ایران اسلامی به برکت خون شهیدان‌مان، آزادانه آرمان آزادی فلسطین را فریاد می‌زنیم؛ باشد که با ایستادگی و رادمردی، همپای همه آزادی‌خواهان جهان، سرافرازانه در جشن آزادی، شکرگزار باری تعالی باشیم، به یکدیگر سلام دهیم و به ارواح شهدای مقاومت درود فرستیم.

دیگر خبرها

  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند