Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:54:18 GMT

افشای اولین مشخصات گوشی اوپو Reno8

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۳۳۱۴

افشای اولین مشخصات گوشی اوپو Reno8

فرارو- آخرین گزارش‌های منتشر شده مشخصات گوشی Oppo Reno8 را منتشر کرده اند. احتمال دارد این گوشی به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ معرفی شود.


به گزارش فرارو، افشاگر سرشناس دنیای فناوری با نام مستعار Digital Chat Station، ادعا می‌کند که در گوشی‌های سری Oppo Reno8 از ترکیبی از تراشه Snapdragon 7 Gen 1 و تراشه‌های Dimensity پیشرفته همراه با MariSilicon X ISP استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش جزئیات بیشتری در مورد یک گوشی خاص از این سری به نام PGAM10 اضافه می‌کند. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 است که به همراه یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماژول ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. ظاهراً این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۸۰ واتی خواهد بود.


چنان که گفته شده این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کند. این پردازنده با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 جفت خواهد شد. شایعه شده است که این چیپست آینده دارای چهار هسته Cortex-A710 و چهار هسته A510 می‌باشد. در این پردازنده برخلاف اسنپدراگون ۸ نسل ۱، از هسته سریع X2 که زود داغ می‌شد، استفاده نمی‌شود. این پردازنده با جدیدترین پردازنده گرافیکی موجود، یعنی Aderno 662، جفت می‌شود. این در حالی است که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از پردازنده گرافیکی Adreno 730 استفاده می‌کرد.


کدام چیپست شرکت مدیاتک در دیگر مدل‌های سری اوپو رنو ۸ به نمایش در خواهد آمد؟ ما هنوز نمی‌دانیم، اما پردازنده‌های Dimensity 8000 و Dimensity 8100 نزدیک‌ترین نوع به پردازنده‌های اسنپدراگون است. آن‌ها از هسته‌های قدیمی‌تر A78 و A55 و پردازنده گرافیکی جدید Mali-G610 استفاده می‌کنند. پردازنده Dimensity 9000 نیز یک گزینه احتمالی می‌باشد؛ البته، این مدل دارای ترکیب پرچمدار X2، A710 و A510، به علاوه پدازنده گرافیکی بالاتر Mali-G710 است.


پیش بینی می‌شود که شرکت اوپو قادر است در ماه مه، یعنی یک سال پس از رسمی شدن اولین مدل‌های Reno6، از سری Reno8 رونمایی کند. این بدان معناست که گوشی مرموز PGAM10 به احتمال فراوان یکی از اولین گوشی‌هایی است که اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کند.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳