Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@09:34:13 GMT

بررسی بهترین هدست و هدفون های گیمینگ مناسب استریم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۴۸۵۷

بررسی بهترین هدست و هدفون های گیمینگ مناسب استریم

با استفاده از یک هدست استریم، می‌توانید بدون از دست دادن تمرکز در یک بازی، با بازیکنان یا حریفان خود ارتباط برقرار کنید. بنابراین استفاده از هدست استریم، راحت‌تر است و کیفیت صدای بهتری به شما ارائه می‌کند.

راهنمای انتخاب بهترین هدست برای استریم

با وجود تعداد زیادی هدست و هدفون گیمینگ در بازار، انتخاب بهترین محصول برای استریم در پلتفرم‌های مختلف، می‌تواند سردرگم‌کننده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی برای خرید هدست مناسب، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

کیفیت صدا:

هنگام خرید هدست مناسب برای استریم، کیفیت صدا یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر بگیرید. هرچه صدا بلندتر باشد، بهتر می‌توانید دشمنان خود در یک بازی را ردیابی کنید و بر هم‌تیمی‌های خود نظارت داشته باشید. هدفون‌های پشت‌بسته به دلیل ایزوله کردن نویزهای خارجی و کاهش نشت صدا، گزینۀ مناسب‌تری برای استریم خواهند بود.

راحتی استفاده:

پارامتر مهم بعدی، راحتی است. حتی اگر یک هدست گمینگ با کیفیت صدای عالی داشته باشید هم باید استفاده از آن برای شما راحت باشد. بنابراین هنگام خرید، از سبک‌وزن بودن هدفون یا هدست خود مطمئن شوید تا به گردن و سرتان، فشار بیش از حد وارد نشود. به متریال استفاده‌شده در محصول و نحوۀ تنظیم آن نیز توجه کنید.

سازگاری با پلتفرم‌های مختلف گیمینگ:

متأسفانه این مورد، یکی از عواملی است که در اغلب موارد نادیده گرفته می‌شود. هدست یا هدفون باید با پلتفرم گیمینگ شما سازگار باشد. بنابراین پیش از خرید، سازگاری آن را با پلتفرم‌های مختلفی از جمله Xbox One، PS4، PC، Mac، Nintendo Switch و... بررسی کنید.

کیفیت میکروفون:

بررسی کیفیت میکروفون هدفون یا هدستی که قصد خرید آن را دارید، ضروری است. در صورت امکان، بهتر است که یک هدست با میکروفون حذف نویز بخرید. همچنین مطمئن شوید که میکروفون، صدای شما را به وضوح ارائه می‌کند.

معرفی 7 مورد از بهترین هدست و هدفون‌های مناسب برای استریم

تقریباً همۀ هدست‌های گیمینگ، کیفیت صدای خوبی ارائه می‌کنند. این ویژگی‌ به ویژه برای بازی‌هایی مانند Fortnite، اهمیت زیادی دارد. بنابراین به جز کیفیت صدا، هدست‌ها و هدفون‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند، بسیاری از ویژگی‌های قابل توجه دیگر دارند که آن‌ها را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز کرده‌اند.

1) Razer Kraken 7.1 V2:

بهترین هدست برای استریم PS4

مزایا:

· کیفیت صدای عالی

· راحت، سبک و بادوام

· ساخته‌شده از متریال با کیفیت

· قیمت مناسب

· قابلیت سفارشی‌سازی تنظیمات از طریق نرم‌افزار Razer Synapse

معایب:

· عدم قابلیت حذف نویز به دلیل پشت‌باز بودن هدفون

استفاده از هدست مناسب برای استریم PS4 می‌تواند تجربۀ گیمینگ شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد. جزئیات و کیفیت عالی صدای ارائه‌شده در هدست گیمینگ Razer Kraken 7.1 V2، چیزی است که نمی‌توانید در هدفون‌های معمولی پیدا کنید. این هدست به دلیل وزن سبکی که دارد، برای استفاده در مدت زمان طولانی‌تر، مناسب است.

2) Logitech G433 7.1 Wired

بهترین هدست استریم برای PC

مزایا:

· ساخت بادوام و محکم

· ظاهر شیک و جذاب

· مناسب برای ساعات طولانی استفاده

· سازگاری با PS4، Nintendo Switchو Xbox One

· همراه با اسپلیتر هدفون برای استفادۀ جداگانه

معایب:

· نشت بالای صدا

حتی اگر بهترین مانیتور، صفحه کلید یا موس گیمینگ را داشته باشید، بدون داشتن یک هدفون مناسب، به اندازۀ کافی لذت نمی‌ببرید. هدست گیمینگ Logitech عملکرد فوق‌العاده‌ای برای پی سی دارد. این هدست، هدبند محکمی دارد که به راحتی تنظیم می‌شود.

میکروفون جداشدنی آن نیز انعطاف‌پذیر است و می‌تواند در هر فاصله‌ای از دهان شما قرار بگیرد. هدست Logitech G433 7.1، کیفیت صدای خیلی خوبی دارد. همچنین نصب نرم‌افزار لاجتیک، به شما قابلیت سفارشی‌سازی می‌دهد.

3) Astro Gaming A50 Wireless Dolby

بهترین هدست Xbox One برای استریم

مزایا:

· عمر زیاد باتری

· کیفیت ساخت بادوام

· کیفیت صدای استثنائی

· مناسب برای استفادۀ PC

معایب:

· کیفیت نه چندان مناسب میکروفون

· قیمت نسبتاً بالا

هدست گیمینگ A50، یکی از بهترین هدست‌های عرضه‌شده توسط Astro است که برای Xbox One بسیار مناسب بوده و قابلیت اتصال بی‌سیم را به کاربران ارائه می‌کند. کیفیت صدای این هدست بسیار بالا است. این هدست برای تقویت بیشتر جلوه‌های صوتی، 3 حالت EQ مختلف برای تنظیم صدا/باس/تریبل ارائه می‌دهد. میکروفون آن نیز یک طرفه است و صدای شما را از صداهای اطراف جدا می‌کند.

4) CORSAIR Void RGB Elite

سازگار با PC, Mac و انواع کنسول

مزایا:

· قیمت مناسب

· باتری بادوام

معایب:

· نسبتاً سنگین

· سطح راحتی کمتر از حد متوسط

هدست Void Elite، یک هدست گیمینگ بی‌سیم با برد ۱۲ متری، تأخیر کم ۲.۴ گیگاهرتزی، نورپردازی RGB و طراحی مدرن است. این محصول با قابلیت حذف هرگونه صدای اضافی، کیفیت صدای فوق‌العاده شفافی به شما ارائه خواهد کرد. هدست Void Elite همچنین به یک میکروفون یک‌طرفۀ حذف نویز مجهز شده است. با عمر باتری ۱۶ ساعتۀ محصول، می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

5) Patriot Viper V380

تقریباً با همۀ سیستم‌عامل‌ها سازگار است!

مزایا:

· مناسب برای گیمینگ و تماشای فیلم یا سریال

· دارای میکروفونی با قابلیت حذف نویز

· قیمت مناسب

معایب:

· فقط اتصال USB تایپ A دارد

هدست گیمینگ Patriot Viper Gaming V380 7.1 برای راحتی و عملکرد بهتر طراحی شده است. این هدست یک طیف کامل RGB دارد که می‌توانید آن را از طریق نرم‌افزار Viper، تنظیم و سفارشی‌سازی کنید. هدست Patriot Viper V380 دارای یک میکروفون همه‌جهته، جداشدنی و حذف‌کنندۀ نویز است. بنابراین با خرید هدست گیمینگ مدل Patriot Viper Gaming V380 7.1، می‌توانید بازی خود را بدون نگرانی در مورد سر و صدای پس‌زمینه پیش ببرید.

6) SteelSeries Arctis 7 Wireless

بهترین هدست بلوتوثی برای استریم

مزایا:

· قیمت مناسب

· کیفیت ساخت عالی، سبک‌وزن و محکم

· طراحی شیک و براق

· سازگاری با PC و PS4

· کیفیت صدای واضح و شفاف

· دارای میکروفون جمع‌شونده

معایب:

· در صورت استفادۀ طولانی‌مدت، گوش‌ها کمی گرم می‌شوند.

این محصول یکی از بهترین هدست‌های بی‌سیم گیمینگ است که با استفاده از آن می‌توانید بدون اینکه درگیر مشکلات باز کردن گره سیم‌ها و راه‌اندازی اتصالات آن‌ها باشید، نهایت لذت را از یک بازی ببرید. هدست Arctis 7 کیفیت صدای بسیار بالایی دارد که حتی نسبت به ظریف و حساس‌ترین جزئیات هم حساس است. میکروفون این محصول نیز برخلاف Astro Gaming A50کیفیت مطلوبی دارد.

7) Sennheiser Game One Wired

یکی از بهترین هدفون‌های سیمی گیمینگ برای استریم

مزایا:

· کیفیت فوق‌العادۀ صوتی

· میکروفون باکیفیت

· طراحی پشت‌باز

· راحتی استفاده

· سازگاری با پلتفرم‌های مختلف گیمینگ

معایب:

· گران‌قیمت

اگر هم عاشق گیمینگ هستید و هم گوش دادن به موسیقی را دوست دارید، Sennheiser Game One می‌تواند یک خرید عالی باشد. کابل‌های قابل تعویض این هدست، به شما امکان می‌دهد تا از آن برای پلتفرم‌های مختلفی مثل PC، PS4، Xbox One، موبایل و دیگر محصولاتی که جک ۳.۵ میلی‌متری دارند استفاده کنید.

کیفیت میکروفون هدست Game One به گونه‌ای است که صدای شما را به وضوح و بدون هیچگونه تأخیری ارائه می‌کند. این هدست به علاوۀ طراحی جذاب خود، بسیار راحت و سبک نیز هست.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید، هدست‌های باکیفیت زیادی در بازار موجودند که دست شما را در انتخاب باز گذاشته‌اند. برای انتخاب مناسب‌ترین محصول، می‌توانید از گزینه‌های ارائه‌شده در این مطلب از اگزو استفاده کنید. به طور کلی توصیه می‌شود که هدستی راحت و مناسب در محدودۀ قیمتی خود انتخاب کنید. هدست‌های گیمینگ معرفی‌شده، برای استریم مناسب هستند و کار خود را به درستی انجام می‌دهند.

کد خبر 1621835

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلتفرم های مختلف بهترین هدست داشته باشید هدست گیمینگ برای استریم کیفیت صدای قیمت مناسب کیفیت صدا حذف نویز یک هدست هدست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)



منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لاک زدن دختر بچه برای مرغ (فیلم) یک ایده خلاقانه برای ساخت جای لاک با استفاده از سی دی و در نوشابه (فیلم)

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc