Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی در خصوص آماده سازی ورزشگاه حافظیه برای میزبانی در سه بازی خانگی در بیانیه ای نوشت: به واقع کدام پدیده را سراغ دارید که بتواند همزمان بخش عظیمی از جامعه را خوشحال کند و آنها را به شور و نشاط وادارد؟ با وجود تمام مشکلات معیشتی و کرونا و گرفتاریهای روزمره وقتی تیم فجر شهید سپاسی قرار بود در برابر یک تیم دیگر  در شیراز و ورزشگاه حافظیه در یک مسابقه حساس به میدان برود مردم ورزش دوست استان فارس بار دیگر هم نفس و همدل شدند و همه برای یک هدف که نتیجه مثبت تیم محبوبشان باشد هر یک به نوعی انرژی مثبت خود را به کالبد تیم منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه می خوانیم: فوتبال دقیقا همانند زندگی است این تیم  مزین بنام شهید بزرگوار حاج مجید سپاسی را می توان به عنوان نماد یک خانواده بزرگ ارزشی بنام استان فارس در نظر گرفت و دیدیم که صعود غرورانگیز این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران  چه اثرات مثبت زیادی در بین مردم  داشت و یک لبخند عمیق هرچند گذرا را بر لبهای آنها نشاند و از دور افتاده ترن نقاط روستاها  تا مرکز استان  تقریبا این صدای شادی و نشاط را همزمان با هم فریاد زدند و این معجزه فوتبال است.

در این بیانیه افزوده شده است: اما به واقع چرا در این شرایط  تیم فجر شهید سپاسی نتواند از این پتانسیل با ارزش هوادار و رسانه ها در بازیهای خانگی استفاده کند؟ چرا هواداران ما باید از کمترین حقی که همانا دیدن بازیهای خانگی تیم محبوبشان است محروم باشند؟   باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی با وجود مشکلات اقتصادی و آنهم به دلیل کیفیت نامناسب ورزشگاه های موجود در استان، مجبور شد یک بازی خانگی خود را در شهر مشهد مقدس و محروم از حمایت هواداران و رسانه های محلی انجام دهد.

در پایان این بیانیه آمده است: با این تفاسیر و در سه بازی باقیمانده خانگی باشگاه بصورت مصرانه از همه  مسوولان و دست اندرکاران محترم استان تقاضا دارد تا زمان باقیمانده تا اولین بازی مهم مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با همت و تلاش مضاعف، تحت هر شرایط ممکن ورزشگاه خاطره انگیز حافظیه را برای میزبانی بازیهای فجر شهید سپاسی مهیا کنند. این کمترین خواسته باشگاه از مسوولان محترم استان است. آنهم در شرایطی  که همه ما می دانیم حضور تماشاگران خوب و باتعصب شیرازی و رسانه ها و … در ورزشگاه چقدر می تواند به موفقیت و نتیجه گیری تیم کمک کند.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان ورزشگاه حافظیه فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز