Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:29:33 GMT

شمار قربانیان کرونا در هرمزگان به ۲ هزار و ۶۱۲ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۸۰۲۵

شمار قربانیان کرونا در هرمزگان به ۲ هزار و ۶۱۲ نفر رسید

دکتر فاطمه نوروزیان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فوتی ثبت شده در شبانه روز گذشته یک بانوی ۷۰ ساله از شهرستان بندرعباس است که با وجود تلاش پزشکان، به دلیل شدت پیشرفت بیماری جان خود را از دست داد.

وی افزود: در حال حاضر  ۸۹ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که ۱۵ نفر از این شمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر بوده و حال ۳ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نوروزیان در خصوص وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان، گفت: در روزهای اخیر شمار مبتلایان سرپایی و بستری به نسبت هفته اول بعد از ایام نوروز اندکی کاهش یافته اما این کاهش خیلی محسوس نیست و همچنان ما نگران اوج گیری مجدد کرونا به ویژه با توجه به بازگشایی مدارس و بالا نبودن آمار واکسیناسیون در کودکان ۵ تا ۱۲ سال و همچنین کاهش رعایت پروتکلهای بهداشتی در سطح استان هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: از شهروندان خواستاریم تا هر چه سریعتر نسبت به انجام واکسیناسیون برای خود و فرزندانشان اقدام کنند زیرا که در حال حاضر تنها راه در امان ماندن از ابتلا به کرونا رعایت پروتکلهای بهداشتی و تزریق واکسن کرونا است.

به گفته وی تاکنون ۳ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۶۵۹ دز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده که از این میزان یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۵۵۸ دز در مرحله اول، یک میلیون و ۳۰۸ هزار و ۴۵۵ دز در مرحله دوم و ۶۳۶ هزار و ۶۴۶ دز در نوبت سوم تزریق شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مرگ و میر ویروس کرونا مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت