Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:20:16 GMT

مدیرعامل جدید توزیع برق هرمزگان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۲۴۴

مدیرعامل جدید توزیع برق هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در آیینی با حضور مدرس معاون عمرانی استانداری هرمزگان،  مدیران عامل صنعت برق استان و همچنین حضور ویدیویی محمد اله داد معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر معرفی شد.

در این آیین با تقدیر از خدمات هاجر عبدی مدیرعامل سابق،  محمد کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این نشست گفت: صنعت برق استان هرمزگان در سالهای اخیر شرایط خاصی را تجربه کرده است. گرمای هوا و عدم توازن در مصرف و تولید برق، هرمزگان را با چالش جدی مواجه ساخته است.

 محمد اله داد افزود: البته در استان هرمزگان و جزایر آن اقدامات مطلوبی در بخش های توسعه شبکه و نوسازی تاسیسات انجام شده است که نتیجه آن افزایش ضریب پایداری انرژی در سالهای اخیر بوده است. وی اضافه کرد: امسال نیز مانند سال گذشته صنعت برق کشور در وضعیت حساسی قرار دارد. ناترازی تولید و مصرف به 10 هزار مگاوات رسیده که انتظار داریم با همراهی مردم و مصرف بهینه برق در ایام تابستان، این شرایط را با حداکثر اطمینان سپری کنیم.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری هرمزگان نیز در این نشست گفت: هرمزگان به عنوان استان توسعه ای، بار اقتصادی کشور را برعهده دارد.

رضا مدرس افزود: صنعت برق هرمزگان نیز به عنوان زیر ساخت توسعه نقشی اساسی در توسعه اقتصادی هرمزگان دارد. وی اضافه کرد:  با توجه به حوادث طبیعی که طی چند سال اخیر در استان رخ داده ، شرکت توزیع برق به عنوان دستگاه خدمات رسان در همه بحران ها حضور فعال داشته است.

در پایان این آیین نیز حکم انتصاب کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق از سوی کردی مدیرعامل شرکت توانیر توسط  مدرس به وی اعطا شد.

کریمی در سوابق کاری خود مدیریت برق شهرستانهای جاسک و میناب، معاونت مالی و پشتیبانی و مشاور مالی و اداری مدیرعامل توزیع برق هرمزگان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع برق هرمزگان بندرعباس مدیرعامل جدید شرکت توزیع صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد