Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:47:05 GMT

۲۵۱ کیلوگرم شیشه و تریاک در ماکو وبوکان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۳۰۶

۲۵۱ کیلوگرم شیشه و تریاک در ماکو وبوکان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: حسب اطلاع از انتقال مواد مخدر از نوع شیشه توسط یکی از باندهای بین المللی توزیع مواد از شهرستان سردشت به مقصد ماکو، با دستور قضائی و همکاری اداره اطلاعات، اعضای این باند شناسایی و مورد رصد قرار گرفته و در زمان ورود خودروی حامل مواد مخدر و خودروهای اسکورت به بازرگان در یک عملیات که منجر به تعقیب و گریز و درگیری با قاچاقچیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خودروهای این افراد متوقف و در بازرسی از خودروها مقدار ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ۶ نفر در این زمینه دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از کشف ۱۲۴ کیلوگرم تریاک از کامیون باری در بوکان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد و اظهار کرد: متهمان این پرونده‌ها به منظور ادامه تحقیقات با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

وی یادآور شد: با هماهنگی‌های خوبی که بین دستگاه‌های اطلاعاتی و قضائی استان ایجاد شده است سوداگران مرگ تحت رصد اطلاعاتی-قضایی دقیق هستند و مجال فعالیت و ارتکاب جرم به آنها داده نخواهد شد و برخوردهای قاطع قانونی و قضائی در انتظار این افراد است.

کد خبر 5468173

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه مواد مخدر کشف تریاک ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ماه رمضان 1401 مشهد خراسان رضوی گرد و غبار هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان گرگان انقلاب اسلامی هنر آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد