Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@23:48:15 GMT

معرفی برترین آموزشگاه های طراحی لباس تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۶۰۱۵

معرفی برترین آموزشگاه های طراحی لباس تهران

به دلیل وجود تعداد کم متخصصین طراحی لباس و ناتوانی در تولید محصولات مناسب برای همه قشرهای جامعه مجبور به واردات گسترده لباس به کشور هستیم. همین امر سبب خارج شدن مقدار قابل توجهی از سرمایه کشور شده است.

خوشبختانه امروزه تعداد آموزشگاه‌ های طراحی لباس رو به افزایش است. از طرفی تعداد علاقه مندان به این رشته نیز نسبت به سالیان گذشته خیلی بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آموزشگاه ها امکان آموزش آنلاین را نیز برای کاربران خود فراهم کرده اند تا بتوانند در منزل خود به صورت گام به گام تمام مراحل و فنون آموزش خیاطی، طراحی لباس حتی طراحی لباس بازیگران را نیز بگذرانند. تا به طور تخصصی و حرفه ایی وارد عرصه کار شوند و کشور را در زمینه طراحی لباس به مراحل بالاتری سوق دهند.

اگر چنانچه شما علاقمند به رشته طراحی لباس هستید و به دنبال بهترین آموزشگاه طراحی لباس در تهران می گردید. ما شما را با چند آموزشگاه خوب آشنا می کنیم تا از بین آنها بهترین و نزدیک ترین به محل زندگی را برای خود برگزینید.

آموزشگاه صنعت و معدن، آموزشگاه روحی، آموزشگاه مجتمع فنی تهران، آموزشگاه هنر مادر و آموزشگاه طراحی لباس آکادمی هنر پارس از مجموعه آموزشگاه هایی هستند که شما می توانید برای گذراندن دوره های مختلف طراحی لباس، آموزش خیاطی آسان، طراحی لباس بازیگران و ... آنها را انتخاب کنید و با پشت سر گذاشتن دوره های مختلف آموزشی، تبدیل به یک خیاط حرفه ایی و یا طراح لباس خبره شوید.

بهترین کلاس های طراحی لباس در تهران

تعداد آموزشگاه طراحی لباس در شهرهای بزرگ بخصوص تهران رو به افزایش است. معمولا افرادی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند بیشتر به مد و فشن اهمیت می دهند و بیشتر درگیر دیزاین و طراحی لباس هستند. همیشه این سوال در ذهن علاقه مندان طراحی لباس وجود دارد که اولا یک کلاس خوب طراحی لباس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ دوم اینکه چگونه می توان بهترین کلاس و آموزشگاه طراحی لباس را انتخاب کرد؟

در جواب این سوال باید به این عزیزان گفت شما در درجه اول می بایست ذهن خلاق و ایده پرداز در زمینه طراحی لباس داشته باشید و سپس به دنبال بهترین آموزشگاه طراحی لباس بروید. زمانی که علاقه و بستر لازم برای پرورش خلاقیت را در خود مشاهده کردید. باید برای شکوفایی و پرورش استعدادهای نهفته ذهن خود از دوره های آموزشی استفاده کنید. مطمئنا هر آموزشگاهی نمی تواند شما را برای دستیابی به هدفتان یاری کند. بنابراین بایدها و نبایدهایی بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. در این مقاله به اختصار به این موضوع می پردازیم.

طراحی لباس، نوع لباس و پوشش افراد هر جامعه ای در اصل با فرهنگ، آداب و رسوم، سنت ها و صد البته شخصیت افراد ارتباط مستقیم دارد. امروزه در سراسر دنیا از طریق طراحی لباس و پرداختن به مد و فشن کسب درآمد های خوبی پدید آمده و فعالیت های وسیعی در این زمینه انجام می شود. در ایران نیز توجه به این امر مهم خیلی بیشتر از گذشته شده است. برخی کشور ها از طریق همین راه به اکثر کشورها لباس و پوشاک تولید خود را صادر می کنند و چرخه اقتصاد کشور خود را رونق می بخشند. ترکیه، آلمان، برزیل و بسیاری دیگر از جمله این کشورها هستند.

ویژگی اصلی بهترین آموزشگاه طراحی لباس، وجود استاد با تجربه آشنا با تکنیک های روز همراه با دوره های منظم و همچنین استفاده از ابزار مناسب در کنار تمرینات مداوم است.

ویژگی کلاس های طراحی چیست؟

برای شناسایی بهترین آموزشگاه طراحی لباس راهکارهایی وجود دارد. معمولا افراد از دوستان و یا اقوامی که لباس خوبی را به تن دارند سوال می پرسند که از کجا لباس را تهیه کرده اید؟ و یا کدام خیاط لباس را برای شما طراحی و آماده کرده است؟

مطمئنا طراحی و دوخت دو مقوله کاملا مجزایی هستند و شما باید به این امر توجه کنید.گفتیم که آموزشگاه باید استاد خوب و کلاس های منظم در کنار تجهیزات مدرن آموزشی داشته باشد. تا هنرجوها بتوانند در کنار تمرین مستمر به اهداف خود در زمینه طراحی و آموزش خیاطی دست پیدا کنند.

ویژگی های کلاس های به روز طراحی لباس عبارتند از:

· طرح های مورد آموزش

· محیط مناسب آموزش

· تجهیزات آموزشی کامل

· اساتید خبره و با سابقه

· مجوز رسمی کار آموزشگاه

طرح های مورد آموزش: آموزشگاه می بایست تمام مفاهیم مهم و اساسی طراحی لباس و طرح های آموزشی را به صورت شفاف و کامل به هنرجوها آموزش دهد. انواع طراحی مثل طراحی لباس کودک، طراحی کالکشن و ... را از یکدیگر مجزا و جداگانه آموزش دهند.

محیط مناسب آموزشی: بهترین کلاس آموزشی در آموزشگاهی است که علاوه بر مجهز بودن به وسایل و تجهیزات آموزشی، محیطی مناسب برای مشارکت گروهی هنرجو ها در اختیار داشته باشد. در چنین محیطی افراد می توانند در فضایی دوستانه ایده پردازی ها و طراحی های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و خلاقیت های یکدیگر را در یک کار گروهی شکوفاتر کنند.

تجهیزات آموزشی کامل: لازم است اساتید با اصول طراحی و همچنین هنرهای تجسمی آشنایی کامل داشته باشند. و به طور مداوم طرح ها و ایده های مختلفی را برای تقویت تصویر سازی در هنرجویان ترسیم کنند و تنها به سر فصل های تئوری بسنده نکنند.

اساتید خبره و باسابقه: قبل از انتخاب کلاس های آموزشی به نوع طراحی های اساتید دقت کنید. سابقه هر استادی با توجه به ویترین طراحی های او مشخص خواهد شد. معمولا بهترین ویترین برای هر استاد، طراحی لباس بازیگران و تعداد لباس هایی است که برای بازیگران و سلبریتی ها طراحی و دوخته اند.

مجوز رسمی کار آموزشگاه: آموزشگاهی معتبر و قابل قبول است که از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای دارای مجوز رسمی کار باشد. توجه داشته باشید اساتید چنین آموزشگاه هایی امتحانات بسیاری را در راستای ارائه مدارک مربیگری و همچنین طراحی لباس پشت سر گذاشته اند و مورد تایید خواهند بود. بنابراین داشتن مجوز کار ملاک خوبی برای انتخاب شما نیز خواهد بود.

کد خبر 1622393

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طراحی لباس آموزشگاه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو

پس از پنج روز رقابت، برترین‌های نوزدهمین دوره‌ پرش با اسب جام صدران پیشرو معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، نوزدهمین دوره مسابقات پرش با اسب،  جام صدران پیشرو که از روز سوم اردیبهشت ماه آغاز شده بود، امروز جمعه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

نتایج به شرح زیر است:

 نتایج فینال تور کوچک
رامین شهابی با اسب فابیلوس از باشگاه اشکان
ابوالفضل منصوری با اسب کوئیک لیدی از باشگاه آزمون
رضا مرزبانیان با اسب الودوئلا از باشگاه آزمون
شراگیم حبیبی با اسب کوالیتی بوی از باشگاه اسب ایران
آرش عیسی وند  با اسب های لایت از باشگاه آزمون

نتایج فینال تور بزرگ A1
علی رحمتی با اسب بی ماین از باشگاه آزمون
فرامرز باب الحوائجی با اسب کورنی فیری از باشگاه ابرش
ابوالفضل محمدزاده با اسب لوو از باشگاه ابرش
مجید سلطانی با اسب دنکرورت از باشگاه بام سوهانک
مازیار جمشیدخانی  با اسب کندی از باشگاه جم
امیر زاهدی با اسب باکارت از باشگاه کوثر

نتایج فینال تور مالکین O3
پیمان رحیمی با اسب کسپر از باشگاه آزمون
آرمین لمیع با اسب فریا از باشگاه بام
سیدحسین ضیابری با اسب کایلو از باشگاه کاسپین گیلان
محمدحسین زارع اهری با اسب گوچی از باشگاه ابرش
ساحل شیرازی با اسب زئوس از باشگاه جم

نتایج فینال تور نونهالان

مهتا شاکری فرد با اسب لاویا زد از باشگاه آزمون
کسری میرزامحمدی با اسب کرونا از باشگاه آذرفراز
ایلیا عزتی با اسب شینا از باشگاه توسن
حسام شریفی با اسب تورنادو از باشگاه آزمون
امیرحسین انصاری با اسب کاریتوسکا از باشگاه بام

این رقابت‌ها از سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و پس از پنج روز رقابت به پایان رسید. در حاشیه این رویداد از کادر بانوان برگزار کننده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور