Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به اطلاعیه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر حضوری شدن تمامی فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها، فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه تا اطلاع ثانوی، منطبق با شرایط سطح ۲ است و لازم است فعالیت آزمایشگاه‌ها وفق سطح بندی اعلام شده، مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: بر این اساس صدور مجوز براساس درخواست دانشجو و استاد راهنما مطابق روال گذشته، پس از تایید کمیته ایمنی دانشکده و اعلام اسامی افراد واجد شرایط توسط ریاست دانشکده به مدیریت حراست دانشگاه انجام می شود.

براساس این اطلاعیه، ارسال رونوشت مکاتبه مربوط به اعلام اسامی افراد دارای مجوز فعالیت آزمایشگاه ها توسط ریاست دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه الزامی است.

دانشگاه تربیت مدرس در ادامه این اطلاعیه یادآور شد: ملاحظات بهداشتی مربوط به پذیرش دانشجویان جدید منطبق بر شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط مدیریت سلامت و بهداشت دانشگاه و همچنین صدور مجوز فعالیت، مشروط به نظارت مستمر و هدایت استاد راهنما و با مسوولیت کمیته ایمنی دانشکده امکانپذیر است.

این دانشگاه تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت دانشجویان لازم است کمیته‌ ایمنی دانشکده‌ها نظارت کاملا سخت‌گیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه‌ها اعمال کنند. طی بازدیدهای سرزده در صورت مشاهده هرگونه رعایت نشدن پروتکل‌ها، مجوزها بلافاصله لغو می شود. همجنین  فعالیت‌های پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکل‌های ابلاغ شده به دانشگاه توسط مراجع ذیربط خواهد بود و هر گونه تغییر در موارد ذکر شده از طریق اطلاعیه‌های آتی ابلاغ می شود.

طبق این اطلاعیه اسکان متقاضیان در خوابگاه تابع قوانین و مقررات معاونت دانشجویی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پاسخگویی در خصوص تمامی امور مربوط به تعیین اولویت معرفی افراد، فرآیند صدور مجوز فعالیت و اسکان، شرایط اسکان در خوابگاه و ... برعهده ادارات پژوهشی دانشکده‌ها است و لازم بوده اطلاع‌رسانی مناسب درخصوص عدم پیگیری حضوری و تلفنی توسط متقاضیان از معاونت پژوهشی دانشگاه انجام شود.

براساس این اطلاعیه در سطح ۲ فعالیت های پژوهشی، اخذ مجوز فعالیت ضرورت دارد و لازم است حداقل افراد وفق پروتکل‌های ابلاغ شده در آزمایشگاه حاضر شوند. رعایت ظرفیت آزمایشگاه و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت سخت‌گیرانه باید رعایت شود و زمان حضور در آزمایشگاه به حداقل برسد.

برچسب‌ها بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا دانشجو دانشگاه تربیت مدرس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا دانشجو بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا دانشجو دانشگاه تربیت مدرس پژوهشی دانشگاه آزمایشگاه ها مجوز فعالیت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.   او با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد.    وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با تاکید بر اینکه باید رفاه و امنیت گردشگران در اولویت باشد، بیان کرد: تأسیسات گردشگری کردستان از جمله دفاتر مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور