Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@00:22:27 GMT

سرنگونی هواپیمای حامل سلاح برای اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۵۸۳

سرنگونی هواپیمای حامل سلاح برای اوکراین

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از تاس، «ایگور کوناشنکوف»، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که یگان‌های پدافند هوایی روسیه یک هواپیمای ترابری نظامی حامل تسلیحات غربی را در خارج از اودسا سرنگون کردند.

وی گفت: «نیروهای دفاع ضد هوایی روسیه در نزدیکی اودسا یک هواپیمای ترابری نظامی اوکراینی را که در حال تحویل محموله بزرگ تسلیحات کشورهای غربی به اوکراین بود، سرنگون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علاوه بر این، به گفته کوناشنکوف، نیروهای هوانوردی عملیاتی و تاکتیکی در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۶۷ منطقه متمرکز نیرو و تجهیزات نظامی اوکراین را منهدم کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 میانکاله دعای روز پانزدهم رمضان روسیه سرنگونی هواپیما هواپیمای ترابری حمل سلاح اوکراین ماه رمضان طرح ترافیک 1401 میانکاله دعای روز پانزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ که گفته می‌شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

پایگاه هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست